{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

tja hva gør man så lige?? {{forumTopicSubject}}

hej. for nogle år siden var der nogle venner som sagde at damen havde været sammen med min mand.. min mand blev self sur og vi snakkede så ikk med dem. nu er hun så begyndt at skrive igen til mig. jeg spurgte hende så om hvorfor hun havde løjet, så siger hun at det gjorde hun altså ikke og at de havde været sammen mange gange.. (når min mand havde været over og træne og hendes mand var til fodbold..

Min mand har nogle ar på benene som hun sagde han havde og hun sagde hvordan hans kønsdel var (størrelses mæssigt)

Nu ved jeg ikk havd jeg skal tro, smiley suk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tja hva gør man så lige??
  • #1   10. okt 2008
    Det lyder godt nok ikke særlig sjovt ;s


  • #2   10. okt 2008 Puh det må godt nok ikke være rart:(

  • #3   10. okt 2008 ej noget øv.. du bliver jo nok nød til at konfrontere ham med et. og så sige at hun kunne beskrive ham lige lidt for godt..

    men jeg tænker også er det en han har været sammen med inden han fandt sammen med dig..fordi så kan det jo være fordi hun er jaloui..Staves;-)

    men hvad vil du gøre hvis det er rigtig..?


  • #4   10. okt 2008 Hmm.. syntes at den lugter lidt farligt... tror ski´ lidt på at din såkaldt veninde har lidt ret...

  • #5   10. okt 2008 det gør mig ondt og høre....
    har du prøvet at snakke med hendes mand om det? uden hun ved det


  • #6   10. okt 2008 hende om manden er ikk sammen mere. min ved godt hun har skrevet det til mig.. han har ringet til hende og skrevet til hende med hun teger ikk den eller skriver tilbage til ham.

  • #7   10. okt 2008 prøv ring fra din telefon eller tag derover sammen uden hun ved i kommer, så skal hun jo sige noget

  • #8   10. okt 2008 hun bor langt væk fra os. det er ca 2 år siden det skulle være sket.

  • #9   10. okt 2008 hmm....... hvor langt er langt?

  • #10   10. okt 2008 ja desværre kan man ikke vide om det er kæresten som skjuler noget eller om hende tøsen bare er jaloux som der os bliver sagt. synes bare det er synd for jer allesammen så.. hvis det var hende som løj ville jeg godt nok blive sur, og inderst inde ved din kæreste jo svaret, det er det som er så svært.. hva er hans reaktion?? måske bliver han rasende fordi hende damen afslører noget eller os er det fordi han ved hun lyver.. i sidste ende er det jo hans familie han kan midste.. så hvordan har han det? vil han stoppe hendes chikane (staves) eller er han ligeglad, prøv og forklar lidt..

  • #11   10. okt 2008 2 år?? det kan jo være han har gjort det, og han så har haft dårlig somvittighed, kommet ud af det, og er glad og lettet over han bare skal nyde sin familie nu, og så kommer hun og ryder op i alt muligt som han har og ville lægge bag sig..

  • #12   10. okt 2008 jeg vil sige blir noget afsløret så blir manden sur uanset om det er rigtig eller løgn.. så det er sku ikke nemt.. har desværre prøvet det så mange gange

  • #13   10. okt 2008 Ja den er svær.. Det jo ord mod ord.. Det kan man jo aldrig rigtig finde ud af ...

  • #14   10. okt 2008 nej desværre, men når det er så længe siden og han måske har gjort det, så havde jeg taget en go snak med ham om det og få snakke alt igennem, få svar på alt jeg ville vide og ikkk forstod, og få forklaret flere og flere gange, og så blive enig om det ikk skulle ske igen og så give det en chance til. for børnenes skyld i det mindste, og i har det nok os meget godt sammen ikk? det jo os så længe siden, ved det er forfærdeligt, men måske er det værer uden i har hinanden eller hva man skal sige,, det havde jeg gjort i hvertfald

  • #15   10. okt 2008 du er jo nødt til at få vished. ellers vil det jo sidde og nage et sted indeni dig til evig tid. jeg synes i skal køre uanmeldt derhen uaset hvor langt der måtte være. ellers har dit parforhold ikke en ærlig chance på sigt efter min mening (og bittert købt erfaring)
    for enten A er hun en intrigant tøs der bare er ude på at lave rav i den, eller B der er virkelig noget der skal ryddes op i her. om det er A eller B kan vi andre jo af gode grunde ikke svare på. de info hun har kan hun sagtens have fra et andet sted, men jeg synes det er en historie du skal køre til ende. for at få fred i dit indre.

    håber i får det løst og jeg HÅBER det er A

    janne


  • #16   10. okt 2008 Han siger at det ikk passer. han er ikk den type der blir rasende.. og han spørg mig om jeg tror hende..

    Han siger hele tiden han ikk har gjort noget.. og at hun lyver..


  • #17   10. okt 2008 jah det er svært.. men du må bare tage en ordenlig lang snak med ham.. nærmest sige du os er ligeglad fordi det ikk ændre noget, men at du bare vil vide sanheden og så bygger i videre på tilliden fremover og sådan.

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #18   10. okt 2008 kan du ikke mærke/føler på ham hvis han lyver?
    Det kan jeg i hvert fald på min kæreste, nu har vi været sammen i 7½ år og jeg kender ham til den mindste detalje, jeg kan se på ham hvis han lyver.
    Men jeg ville også tage en god snak med ham hvis det var mig, for du har da krav på sandheden.


  • #19   10. okt 2008 syntes bare han er lidt ligeglad lige nu.. han siger bare han ikk har gjordt det også siger han ikk mere..

Kommentér på:
tja hva gør man så lige??

Annonce