1.414 visninger
|
Oprettet:
Mor til de skønneste tvillingeprinsesser .
6. dec 2010 Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
6. dec 2010 Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Sex :) {{forumTopicSubject}}
Hvordan fik i lyst til sex igen og overskud til det ???
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Vi havde først sex efter 2 -3 mdr pga jeg var nervøs for smerter...... Idag skal sex "planlægges" mere, da der er meget at gøre og en del søvnløse nætter......
Men det er så skønt og vi er gode til det
Jeg besvarede vist ikke helt dit spørgsmål - beklager
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men jeg synes bare ikk jeg har lyst når jeg kigger ned af mig selv - jeg har ikk noget imod mine strækmærker - men efter mine 3 operationer har jeg fået meget arvæv i maven så den er meget større end da jeg havde født. Jeg har mange ar på maven og nu os på halsen ( som jeg elskede når han nussede mig på før hen - men nu kan jeg ikk mærke det nogensteder og andre steder gør det ondt )
Selvom jeg er en stor pige og altid har været det så har jeg følt mig sexet overfor manden men gør det bare overhovedet ikk mere.
og jeg er så ked af det fordi min mand savner det jo og det forstår jeg godt fordi jeg selv gør det - men jeg kan bare ikk lide han skal se på mig.
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
tror du ikke du kan ligge det lidt fra dig med at du ikke føler dig sexet? evt en lille top på overkroppen?
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 90
dec 2010
Men vi må prøve og jeg må prøve at finde "sexdyret" frem igen *G*
fordi sjovt nok efter fødselen har jeg følt mig mere feminien end jeg før hen var og gjorde. går i hæjhælet sko osv. som jeg ALDRIG gjorde inden tøserne kom til verden..
så lidt er der da sket.
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
..
Hva med og have "slukket lys"?? Med nogle starinlys så man ka se hinanden eller sådan noget??
Hvad er problemet at du tænker din mand ikke tænder på dine ar?? eller er det dig som bare ikke ka li dine ar??
For er ret sikker på din mand elsker og tænder på dig og er ligeglade med dine ar.. Det er jo hvad der medfølger ved sygedom eller fødsel??
Ligesom strækmærker.. dem har jeg fået mange af flere end med den første.. !!!
Men ikke at mit sex liv blir ødelagt af mine ar.. !!!
mar 2008
dec 2010
Jeg ved min mand tænder på mig stadig får skideballe hvis jeg lige kommer til at løbe rundt i en bluse og trusser. men det tænder mig bare ikk at han skal se på mig osv...
os bare det at tøserne går så sent i seng og så ligger man sig bare til at sove når man selv kommer i seng..
vi havde masser af sex inden jeg blev opereret i sep. derefter har vi kun haft 1gang faktisk og jeg vil så gerne og jeg har så dårlig samvittighed over at jeg bare ikk kan og at jeg kan overskue det...
mar 2008
Jeg har os været meget ked af min kæreste ikke har haft lyst i et stykke tid til mig.. Efter jeg har fået sådan en "stor" mave.. Så ka godt følge dig lidt bare omvendt
Men ang din selvtidlid må du prøve dig frem med noget "frækt nattøj" og levende lys osv så du følger dig tilpas..
Og så prøve og tilsidesætte dine tanker ang opaertion måske.. Og prøv evt og drik lidt alkohol sammen haha.. det gjorde vi før jeg blev gravid.. Et par mokai eller modjo med op i seng
Nu ved jeg ikke hvad tid dine børn sover??? og deres rytmer.. Men i weekenden fx så find lysten til hinanden Og prøv jer frem på bedst måde..
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
en tynd natkjole er også et godt forslag synes jeg.. Selvom jeg ikke er stor-stor, men bare har lidt flæsk på mave og lår fordi jeg ikke træner, så føler jeg mig sku ikke altid lige lækker. Men tænk på at din mand stadig synes du er lækker
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
dec 2010
men jeg må prøve at lave lidt romantik osv tak for rådene
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
dec 2010
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 355
dec 2010
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 355
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
1: Ar er ikke grimme. De er smukke.. De har nogle vilde eller dejlige historier bag sig.
En af dine historier er dé vidundere du har skabt med manden.
2: Man taber sig af sex og bliver samtidig lykkelig af det..
Hvis jeg føler mig negativ, grim eller tyk, så giver jeg manden skylden for den manglende sex.. Og det vil han jo ikke have på sig
Og er den helt gal, så peøv et korsage (staves).. Man må gerne forkæle sig selv og må indrømme at jeg endnu ikke har hørt om en mand der ikk ville elske sin kvinde endnu mere hvis hun kom valsene ind i sådan en lille fræk sag
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 204
Bedre bliver det ikke at jeg ved at alle manden var sammen med før.mig var små flotte blondiner. Men alligevel kan jeg tænde ham.
Gør noget for dig selv. Køb fx en ny kjole, fint undertøj. Sæt dit hår. FØL dig lækker. Og så gå hjem og kys manden og se hvad effekt du har på ham. Han synes med garanti dy lækker, om det så er med morgenhår, dårlig ånde og mormor trusser.
Ved du hvorfor. Fordi han elsker dig. Og kun dig. Lysten kommer, især når du slapper af og stoler på din mand elsker dig ligemeget hvordan du ser ud. Vægten og maven eller hvad man er utilfreds med.selv, ser manden ikke. Han ser kun sin smukke elskede. Ikke de små ting vi selv mener er fejl.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 204
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
Og igen: Er du vildt usikker, så giv ham bind for øjnene, bind hans hænder og pir ham.. Så er du ikke i tvivl om at det kun er DIG han vil være sammen med !!!
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Jeg var så sankoh havde en pæn figur før og jeg ved det bare ALDRIG kommer tilbage .
Det svinger her , men hvis lyset er slukket så går det an , jeg orker bare sjældent desværre
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 48 Svar: 486
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 66 Svar: 208
Jeg havde tabt mig meget lige efter fødslen, men nu har jeg stort set taget det hele på igen, så jeg føler mig ikke rigtig lækker længere.
Jeg ved det er min egen skyld, da jeg ikke lige er den der er bedst til at få lettet røven fra sofaen og komme igang med lidt motion, og er heller ikke den der siger nej, til slik og kager osv...
Sex :)