{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sex :)
  • #1   5. feb 2012 Jeg havde stor seksuel tiltrækning til min mand lige efter de små var kommet til verden - så var det bare kælen og sådan.....

    Vi havde først sex efter 2 -3 mdr pga jeg var nervøs for smerter...... Idag skal sex "planlægges" mere, da der er meget at gøre og en del søvnløse nætter......

    Men det er så skønt og vi er gode til det smiley

    Jeg besvarede vist ikke helt dit spørgsmål - beklager


  • #2   5. feb 2012 Jeg har hel vild meget lyst til sex med manden og der er da os tid til det når de små sover smiley

    Men jeg synes bare ikk jeg har lyst når jeg kigger ned af mig selv - jeg har ikk noget imod mine strækmærker - men efter mine 3 operationer har jeg fået meget arvæv i maven så den er meget større end da jeg havde født. Jeg har mange ar på maven og nu os på halsen ( som jeg elskede når han nussede mig på før hen - men nu kan jeg ikk mærke det nogensteder og andre steder gør det ondt smiley )

    Selvom jeg er en stor pige og altid har været det så har jeg følt mig sexet overfor manden men gør det bare overhovedet ikk mere.

    og jeg er så ked af det fordi min mand savner det jo og det forstår jeg godt fordi jeg selv gør det - men jeg kan bare ikk lide han skal se på mig.


  • #3   5. feb 2012 altså her er overskud og lyst helt i top efter fødslen - lad mig bare sige at hver aften bliver brugt på det pt ...

    tror du ikke du kan ligge det lidt fra dig med at du ikke føler dig sexet? evt en lille top på overkroppen? smiley


  • #4   5. feb 2012 Hos mig kom den først da jeg havde tabt mig en del igen, og jeg kunne mærke omverdenen igen kiggede efter mig, hvis man kan sige det sådan... Altså da jeg følte mig attraktiv...

  • #5   5. feb 2012 Jeg glæder mig til sex smiley

  • *Maj* .
    *Maj* . Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 90
    #6   5. feb 2012 Vil foreslå du prøver med en tynd natkjole, el. lignende:o) Det bruger jeg pt., for selvom manden tænder som han plejer, og ikke lægger skjul på at han stadig syntes jeg er lækker, ja så føler jeg mig som den berømte flodhest nu hvor maven er stor. Og selvom min lille kjole ikke får maven til at gå væk, syntes jeg den er tryg, og fjerner mit fokus fra at jeg fylder så meget nu. Jeg har også brugt det efter fødslerne, når maven stadig er slasket og langt fra pæn at se på. Jeg ved at manden er ligeglad, men det har betydning for mig:o)

  • #7   5. feb 2012 Jo kan prøve men det er os bare det at finde overskudet - fordi går man i seng så er det når man skal sove smiley fordi vi har ik mange timer til os selv da pigerne ikk lige vil sove kl. 20 smiley

    Men vi må prøve og jeg må prøve at finde "sexdyret" frem igen *G*

    fordi sjovt nok efter fødselen har jeg følt mig mere feminien end jeg før hen var og gjorde. går i hæjhælet sko osv. som jeg ALDRIG gjorde inden tøserne kom til verden..
    så lidt er der da sket.


  • #8   5. feb 2012 Det lyder ikke særligt rart..
    ..

    Hva med og have "slukket lys"?? Med nogle starinlys så man ka se hinanden eller sådan noget??
    Hvad er problemet at du tænker din mand ikke tænder på dine ar?? eller er det dig som bare ikke ka li dine ar??
    For er ret sikker på din mand elsker og tænder på dig og er ligeglade med dine ar.. Det er jo hvad der medfølger ved sygedom eller fødsel?? smiley
    Ligesom strækmærker.. dem har jeg fået mange af flere end med den første.. !!! smiley
    Men ikke at mit sex liv blir ødelagt af mine ar.. !!!


  • #9   5. feb 2012 Prøv og få pigerne passet af nogle bedste forældre/ vennepar eller sådan noget.. så i ka komme ud og spise lidt og få et overskud smiley





  • #10   5. feb 2012 Det er mig som ikk synes jeg er lækker mere - jeg tror det bare har givet mig så meget psykisk at de har været inde og åbne så mange gange og alle de bekrymringer osv. alt det tager en del og så gør det ondt i maven stadig efter den operation i sep og min hals i dec. og synes bare ikk mine ar er flotte eller hvad man kan sige..

    Jeg ved min mand tænder på mig stadig smiley får skideballe hvis jeg lige kommer til at løbe rundt i en bluse og trusser. men det tænder mig bare ikk at han skal se på mig osv...

    os bare det at tøserne går så sent i seng og så ligger man sig bare til at sove når man selv kommer i seng..

    vi havde masser af sex inden jeg blev opereret i sep. derefter har vi kun haft 1gang faktisk smiley og jeg vil så gerne og jeg har så dårlig samvittighed over at jeg bare ikk kan og at jeg kan overskue det...


  • #11   5. feb 2012 Okay øv..
    Jeg har os været meget ked af min kæreste ikke har haft lyst i et stykke tid til mig.. Efter jeg har fået sådan en "stor" mave.. Så ka godt følge dig lidt bare omvendt smiley

    Men ang din selvtidlid må du prøve dig frem med noget "frækt nattøj" og levende lys osv så du følger dig tilpas..

    Og så prøve og tilsidesætte dine tanker ang opaertion måske.. Og prøv evt og drik lidt alkohol sammen smiley haha.. det gjorde vi før jeg blev gravid.. Et par mokai eller modjo med op i seng smiley

    Nu ved jeg ikke hvad tid dine børn sover??? og deres rytmer.. Men i weekenden fx så find lysten til hinanden smiley Og prøv jer frem på bedst måde..



  • #12   5. feb 2012 Jeg ville nok starte ud med slukket lys og så give slip på de tanker.. Jeg ved det er utrolig svært men det er nødvendigt. Tænk istedet på hvor dejligt det er/bliver. :o)

    en tynd natkjole er også et godt forslag synes jeg.. Selvom jeg ikke er stor-stor, men bare har lidt flæsk på mave og lår fordi jeg ikke træner, så føler jeg mig sku ikke altid lige lækker. Men tænk på at din mand stadig synes du er lækker smiley


  • #13   5. feb 2012 vi havde sex 14 dage efter hun var kommet ud, fik aks også har vi bare altid lyst hihi selvom jeg af go til syntes jeg træt så gør vi det for det så dejlig når man kommer igang og jeg så bange for vis han ikke får sit behov dækket at forholdet ikke kan holde fordi det hele handler og baby bleer og mad osv så jeg har passede meget på ikke snakke for meget baby håber i forstår mig

  • #14   5. feb 2012 det er jeg så ikk bange for - fordi han er ligeså babytosset som jeg er ;)så det tager jeg helt roligt..

    men jeg må prøve at lave lidt romantik osv smiley tak for rådene smiley


  • #15   5. feb 2012 her er sexlysten og overskuddet ikke kommet tilbage.... efter Anna gik der vist kun 2 uger ( kejsersnit) men efter Ida ( også kejsersnit) er hverken lysten eller overskuddet vendt tilbage. ingenting kører på skinnder herhjemme og så længe jeg skal være forældre for 2, min mand har en dep og kan ikke over skue børnene, husholderske, veninde, kæreste osv. så en gang- vil jeg meget gerne sove når jeg endelig får lov at ramme hovedpuden, gider jeg simpelthen ikke sex ( som også kan blive afbrudt af 2 tøser der sover rigtig dårligt for tiden) det hele er bare øv for tiden...f'ler mig alt andet end sexet- f'ler mig bare træt!

  • #16   5. feb 2012 ja det kan jeg sku godt forstå du gør - det er da heller ikk fedt smiley men ja jeg føler mig ikk træt som sådan men jeg føler bare ikk lysten pga min krop osv. men jeg tror måske bare man lige skal prøve lidt af de råd som folk er kommet med smiley

  • #17   5. feb 2012 Puha den forsvandt bare aldrig rigtigt, hvad gør du hvis han ligger op til det?

  • #18   5. feb 2012 afviser faktisk smiley

  • #19   5. feb 2012 Ja så er det jo ikke let hverken at være. Dig eller ham:0(

  • #20   6. feb 2012 2 ting:

    1: Ar er ikke grimme. De er smukke.. De har nogle vilde eller dejlige historier bag sig.
    En af dine historier er dé vidundere du har skabt med manden.

    2: Man taber sig af sex og bliver samtidig lykkelig af det..
    Hvis jeg føler mig negativ, grim eller tyk, så giver jeg manden skylden for den manglende sex.. Og det vil han jo ikke have på sig smiley

    Og er den helt gal, så peøv et korsage (staves).. Man må gerne forkæle sig selv og må indrømme at jeg endnu ikke har hørt om en mand der ikk ville elske sin kvinde endnu mere hvis hun kom valsene ind i sådan en lille fræk sag smiley


  • #21   6. feb 2012 Jeg havde det på samme måde, fortalte manden om det og en dag roste han mit udseende så meget at det var nu! Hehe

  • #22   6. feb 2012 Jeg har altid lidt af dåtkit selvværd, efter tre børn med.kort.mellemrum.har jeg både til gården og gaden. Slasket mave og en h masse strækmærker og ar.
    Bedre bliver det ikke at jeg ved at alle manden var sammen med før.mig var små flotte blondiner. Men alligevel kan jeg tænde ham.

    Gør noget for dig selv. Køb fx en ny kjole, fint undertøj. Sæt dit hår. FØL dig lækker. Og så gå hjem og kys manden og se hvad effekt du har på ham. Han synes med garanti dy lækker, om det så er med morgenhår, dårlig ånde og mormor trusser.

    Ved du hvorfor. Fordi han elsker dig. Og kun dig. Lysten kommer, især når du slapper af og stoler på din mand elsker dig ligemeget hvordan du ser ud. Vægten og maven eller hvad man er utilfreds med.selv, ser manden ikke. Han ser kun sin smukke elskede. Ikke de små ting vi selv mener er fejl.


  • #23   6. feb 2012 Stavefejl er gratis, skriver fra min tlf

  • #24   6. feb 2012 Mænd er og bliver til kvinder med former... !!

    Og igen: Er du vildt usikker, så giv ham bind for øjnene, bind hans hænder og pir ham.. Så er du ikke i tvivl om at det kun er DIG han vil være sammen med !!!


  • #25   6. feb 2012 Jeg har nøjagtig samme problem , jeg afskyr min krop efter graviditeten . Punkterede patter og hænge hud og så mange strækmærker at jeg ligner en zebra !

    Jeg var så sankoh havde en pæn figur før og jeg ved det bare ALDRIG kommer tilbage .
    Det svinger her , men hvis lyset er slukket så går det an , jeg orker bare sjældent desværre


  • #26   10. feb 2012 Vi havde sex to uger efter fødsel :O) Var bange for smerten men der var ingenting (var førstegang) og han var heldigvis forstående og var forsigtig. Og vi har et aktiv sex liv nu, (vil faktisk sige at det er blevet meget bedre :o))

  • #27   18. feb 2012 Jeg har ikke rigtig fået lysten tilbage efter fødslen for 5 mdr siden. Vi har haft sex, men syntes ikke det har været lige så fantastisk som det plejede at være.
    Jeg havde tabt mig meget lige efter fødslen, men nu har jeg stort set taget det hele på igen, så jeg føler mig ikke rigtig lækker længere.
    Jeg ved det er min egen skyld, da jeg ikke lige er den der er bedst til at få lettet røven fra sofaen og komme igang med lidt motion, og er heller ikke den der siger nej, til slik og kager osv...


Kommentér på:
Sex :)

Annonce