{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.814 visninger | Oprettet:

Nanna Marie
Nanna Marie
Tilmeldt:
2. dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340

Langdistanceforhold (jubii!!) {{forumTopicSubject}}

Ja, min kæreste og jeg har et lang distanceforhold, og vi ser hinanden 1-2 gange om måneden.. Han bor i Esbjerg, jeg bor i Skanderborg..
Lige lidt forhistorie: Vi havde for længe siden aftalt at vi skulle ses denne weekend, men i tirsdags blev han så syg med opkast osv.. Vi ville se tiden an, men her til morgen aflyste han.. smiley Nå nå, man må jo se tingene fra den lyse side af, og nu kan jeg jo så komme med til min farmors 83-års fødselsdag, som jeg ellers havde haft mega dårlig samvittighed over, at jeg ikke kunne komme til.. Mht til kæresten har vi ikke set hinanden siden sidst i februar, så længslen er jo stor.. smiley Så kom vi lige på, jeg tog et tog efter min farmors fødselsdag, (som ligger kl 17) Toget går så 20.15, og jeg ville være hjemme hos ham omkring kl 23.. Jeg tager så hjem mandag tidlig morgen, hvor jeg sørme først skal møde i skole 10.30... Ovenikøbet rejser jeg billigere lørdag og mandag end hvis jeg rejste som sædvanligt fredag og søndag.. (Jeg har ung-kort)

Det er simpelthen så perfekt, jeg har lyst til at åbne vinduet og råbe HURRA, men så bliver folk nok bare negative.. smiley Måtte lige dele denne "lykkelige slutning" med nogen, håber det er okay.. smiley Dejlig god weekend til jer allesammen.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Langdistanceforhold (jubii!!)
Kommentér på:
Langdistanceforhold (jubii!!)

Annonce