{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.604 visninger | Oprettet:

Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Her på det sidste har min kæreste og mig ikke rigtigt kunnet sammen..
Jeg er bare så træt af ham lige for tiden, og ved ikke hvorfor..
Han gider ikke støtte mig og han er der ikke når jeg har brug for ham..
Jeg græder næsten hverdag, fordi vi har det sådan.. Og jeg bliver hele tiden, så sur på ham..
Jeg er lidt træt af tingene for tiden.. Jeg er nemlig højgravid og kan føde når som helst det skulle være..
Han tager bare det hele så roligt ALT for roligt vis i spøger mig..

Hvad skal jeg gøre ?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp
  • #1   12. maj 2012 Du er gravid, så du skal slet ikke gøre noget overilet på nuværende tidspunkt.

    Du skal give manden en chance til du har født og har fået din hjerne "tilbage". smiley


  • #2   12. maj 2012 Og så vil jeg tilføje... At kvinder bliver forældre så snart de ser de to streger, mænd bliver det først når de har barnet i deres arme. Så ro på, og giv ham en chance. smiley

  • #3   12. maj 2012 Det er nok også fordi jeg har så meget strees på lige for tiden.. Vi skal nemlig flytte på mandag og jeg har haft det dårligt hele denne uge. Gået med forhøjet blodtryk.. smiley

    det er også bare at han ikke rigtigt gider snakke om vores søn, og det gør mig lidt sur..


  • #4   12. maj 2012 ja som pernille siger, man er sgu lidt mærkelig når man er gravid smiley altså følelsesmæssigt smiley

    min mand har ikke været hammer intra i nogle af vores mens de har været i maven, men han er vendt da de først er kommet ud smiley


  • #5   12. maj 2012 Ja det er man nok smiley Jeg ville bare ønske at han ville støtte mig noget mere, fordi det er sku hårdt, når man hele tiden har kommunen på nakken.. Jeg ville ønske at det var mig der kunne rejse fra det hele.. Tro mig jeg elsker min søn over alt på denne jord, og jeg kan ikke vente til han kommer til verden men det er bare super hårdt.. smiley

  • #6   12. maj 2012 Det er skide hårdt at være gravid i de sidste uger.... Men husk at det snart er overstået, også har du hurtigt glemt alt om det. smiley

    Hyg dig, lad ham være lidt, og bare nus om dig selv. Sov en masse og hvil en masse, du får ikke tid til det lige om lidt. smiley


  • #7   12. maj 2012 Synes ikke du skriver så meget om hvad der egentlig er galt.. Det eneste jeg kan læse, er at i skal flytte, kommunen er på nakken af dig og at manden ikke gider snakke om jeres søn..

    Der mangler en del info for at jeg kan komme med noget konkrekt til hvad du skal gøre..


Kommentér på:
Hjælp

Annonce