1.335 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Flytte Flytte

Hvordan har i tacklet det med at flytte? Vi skulle have købt huset vi bor i, her til årsskiftet, men fik brev fra vores udlejer at han ville beholde det nogle år endnu, da hans børn ikke er så langt i livet endnu og de måske vil overtage det senere eller få det som arv (det er hans barndomsgård) så han mente nu der kun var 50% chance for vi fik mulighed for at bruge vores forkøbsret... Vi ejer et hus hvor vi har fået lejeren ud da hul glemte at betale, så der flytter vi op... Huset vi bor i er gammelt så derfor vil vi ikke bo til leje mere heller da der skal laves alt i huset, men vi elsket stedet..

Hvordan har i gjort det med jeres børn, flyttet også ordnet tingene i det nye hus når i var flyttet eller ordnet alt først?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytte
  • #1   18. maj 2012 Nu har jeg ikk prøvet at flytte med børn, men jeg ville ønske at vi havde fået lavet 1 sal. inden vi fik vores datter, så hun ikk skal leve i det rod.
    Så var jeg jer, ville jeg få lavet det skal skal laves inden i flytter der op, så kan i nemlig tag hjem og børnene skal ikk være i det 24/7.

Men hver sin mening, det jo også fungeret for andre, hvor de boede i det

• #2   18. maj 2012 Ved ikke hvor gamle børnene er men ville da have dem med i projektet...De får lov til at hjælpe med at male, ordne værelserne. Osv. På den måde kan de følge med i hvad der sker og bliver måske mere tryg ved det hele og så synes de jo sikkert også det er sjovt:-)

• #3   18. maj 2012 Hun er kun 8 mdr...

• #4   18. maj 2012 Vi flyttede her for snart 7mdr siden, vores søn var godt nok 3 1/2 år gammel, men vi flyttet at det vi skulle bruge første dag, og alt sønnen og gjorde hans værelse så klar som mulig (alt legetøj , seng mm) så han havde hans ting i orden. Mens vi ordnet alt det andet smiley

• #5   18. maj 2012 vi gjorde som sabrina da sønnen lige var blevet 2 år .. ellers flyttede vi faktsik da han var 3mdr fordi vi ikke havde lyst til at købe huset i lejede , der ordnede vi soveværelse (han sov i tremmeseng ved os dengang) og så et legehjørne i stuen... senere fik vi indrettet hans værelse som han jo så ikke brugte smiley

Kommentér på:
Flytte

Annonce