{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.252 visninger | Oprettet:

k  l
k l
Tilmeldt:
28. mar 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

ang samvær {{forumTopicSubject}}

har et problem da jeg er enlig far til 2 hvor moren har fået til vane at jeg skal aflevere og bringe børn ellers vil hun ikke have dem pga hun ikke vil tage bus ud efter sine børn fordi hun risikere at skulle vente lidt på næste bus. jeg har bragt dem de sidste 3 til 4 måneder hver vej og har så fået nok pga hendes opførelse..så idag fik jeg en rigtig sviner fra hende pga jeg ikke vil aflevere dem på hendes bopæl. hun står for at selv skulle hente sine børn iflg rettens ord . hun mener selv hun er en god mor og er intreseret i sine børn. men er man det hvis man ikke kan tage en bus ud efter dem og bryder aftaler gang på gang.

så hun mener nu jeg har taget hendes børn fra hende da jeg ikke vil bringe dem mere. men betød de noget for hende sad hun vel i bussen ud efter dem ? hva mener i om det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang samvær
  • #1   12. jun 2012 altså jeg vil jo mene kan man ikke engang lette r*ven og hente sine børn så er man ikke særlig interesseret i dem smiley
    og hvis der går bus så er det jo ikke så svært...
    jeg vil ikke mene du tager børnene fra hende, hun har selv ansvar for at hente så det må hun jo gøre, du skal jo også hende dem hjem igen (:


  • #2   12. jun 2012 Enig med Sandra


  • #3   12. jun 2012 Jeg er helt enig med de andre.

    Medmindre man bor et sted med virkelig dårlig offentlig transport, så er det da bare om at komme i gang!
    Jeg forstår slet ikke at hun kan tænke i de baner, at hun så ikke gider!


  • #4   12. jun 2012 I min verden findes der stort set ikke nogen undskyldning for, ikke at hente sine børn til samvær, som er god nok.
    Du er fuldstændig i din gode ret til, at holde på dit, specielt når det er fastsat af retten, at hun selv skal hente dem til samvær.
    Det er synd for jeres piger, men det er da på ingen måde dig der tager dem fra hende. Hun fravælger dem selv................. og hvorfor............. fordi hun ikke gider vente på en bus???????????????


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #5   12. jun 2012 OMG måske er det godt nok hun ikk kommer så?

    At vente lidt på næste bus? Hun kan vel være hos børnene ved dig imens hun venter? Ej hold nu =(


  • #6   12. jun 2012 For mig lyder det som om der er to sider af denne sag. Du skriver meget negativt ladet om børnenes mor, så enten handler det om en misforståelse mellem jer ellers er historien en helt anden fra morens side.

  • #7   12. jun 2012 Er det forkert at "opretter" at han er lidt negativ eftersom det her har stået på i 2-4 måneder?
    Selvfølgelig er der altid to sider af historien, men Maria, du forsvarre allerede den ukendte historie?
    Vil nu sige, at vi som udgangspunkt, bliver nødtil at tage stilling til det der står skrevet herinde, og ikke gætte os frem til, hvordan det er.
    Hvis det er som det står tilskrevet, så kan jeg 100% godt forstå ham.


  • #8   12. jun 2012 Maria! Hvorfor må det ikke være kavatine ladet?
    Jeg har aldrig hørt nogen ikke tage moderens parti i alle de andre diskutioner om samværs herinde! Og nu er det så en mand der skriver og så er det pludeselig to sider af sagen? Arj vel?

    Jeg synes at moderen må komme ind i kampen og hente sine børn! Og skal man vente på den næste bus så er det sådan. Så kan børnene også lære at Ikke alting kommer med det samme smiley
    Og man kan lave masser af ting når man venter på bussen smiley


  • k  l
    k l Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #9   12. jun 2012 maria. ja der er altid 2 sider i en sag. men nu ligger det bare sådan at jeg har gjort alt for at hjælpe ang samværet. men når en person mener at fra hun stiger af bussen har hun under en ½time til at hente 2 børn 2 forskellige steder. så kan jeg ikke se at ventetiden bliver så lang. men har da heldigvis beviser på at hun ikke gøre noget da jeg har gemt enhver sms vi har sendt til hinanden. og det kan de så få af se i amtet da jeg er færdig med hendes julelege. . kunne fortælle flere chok historier men dem vil jeg spare jer for.

  • Tommy
    Tommy Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   1. jan 2013 Er der sket noget nyt i sagen? Da jeg står med lidt det samme problem.
    Mvh


  • k  l
    k l Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #12   15. jan 2013 tommy. ja der er nyt i sagen. vi skal i amtet igen. smiley men denne gang pga jeg fik underretning fra kommunen om hva der forgår i hendes hjem. men ang det med at bringe er man kun forpligtet den ene vej . så henter hun ikke så kan man bare beholde dem hjemme og med god samvittighed. det har jeg gjort op til flere gange

Kommentér på:
ang samvær

Annonce