{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Fælles forældre myndigheden {{forumTopicSubject}}

Sagen er at jeg er gået fra kæresten på grund af
Mange ting
Og har ik følserne mere for ham. det forstår hans familie ik og ham de mener vi skal prøve igen og jeg kan mærke på mig selv at det ik er det rigtige. Vi har begge
Forældremyndigheden over sønnen hans mors mener jeg skal prøve for sønnens
Skyld, vi bor
Stadig sammen og Xen siger at jeg skal flytte og det bliver uden sønnen da han ik vil havde jeg tager ham med og det kan jeg bare ik gøre mod sønnen. Jeg er skide bange for og næsten skal kidnappe ham. Hjælp hvad skal jeg
Dog gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælles forældre myndigheden
  • #1   12. sep 2012 Hvorfor er det dig der skal flytte? Mener at hvis i ikke enige, så kan du (hvis det juridisk er dig der skal flytte) ikke bare tage din søn med, så skal i vidst i amtet og søge om bopæl, hvem der skal have den..

  • #2   12. sep 2012 Fordi det ik var mig som flyttet ind først. Hvorfor er det jeg ik kan tag sønnen med ? Hvis jeg går kan de så ik bruge det imod mig

  • #3   12. sep 2012 Fordi din søn jo har adresse hvor. Bor nu.. Står du på lejekontrkaten? ( hvis det er en lejebolig) hvis du har boet der i to år, så er der nogle andre regler, så er det ikke nødvendigvis din eks der hr ret til at blive boende.. Jeg syntes du ska kontakte amtt når de åbner i morgen (is du da ikk kan nå det nu egentlig?) de ved det bedst.. Men har lige haft en kammerat so. Pludselig stod alene med hans to børn, og der stødte jeg på det med boligen.. Men snak med amtet.. Så du kl gør noget der kan skade dig selv mht din søn...

  • #4   12. sep 2012 Må ringe til dEm i morgen

  • #5   12. sep 2012 Eller kan man gøre det over nettet

  • #6   12. sep 2012 Åh Carina.

    Hvor er det øv når tingene ikke bare køre når man skal flytte fra hinanden :o(
    Håber du finder ud af det og at du får sønnen med dig :o)
    Jeg tænker da også nogen gange, hvad hvis man går fra hinanden, men der er jeg så heldig at manden og jeg faktisk en dag helt tilfældigt kom til at snakke om skilsmisse og ja så sagde manden, skulle vi nogen sinde komme dertil (håber ingen af os) og det går stille og roligt (skal det jo helst for ens barn/børns skyld) så vil jeg lade dig have børnene og så se dem som vi finder passende, men selvfølgelig alt det der er muligt (og det skal han da også) :o) Og det dejligt at vide for så er det på plads (så frem alt er en fin skilsmisse) Men uha der skal vi så helst ikke ende, men må jo aldrig sige aldrig.

    Så forstår godt du er helt, hvad skal jeg gøre, hjælp mig, men som de andre siger ja så må du endelig ringe i morgen og få styr på det og håber alt kommer til at gå stille og roligt for jer og ikke mindst jeres søns skyld. Husk i har ham og det ikke må gå ud over ham :o) Som jeg altid siger, børn skal helst have begge forældre uanset hvad. Men kan så desværre ikke altid lade sig gør :o/


Kommentér på:
Fælles forældre myndigheden

Annonce