{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.365 visninger | Oprettet:

What the f**k.. {{forumTopicSubject}}

Smider den lige herind også..

Ja undskyld min intetsigende overskrift, men det er lige hvad der står på lystavlen i hjernen lige nu..

Vi har ikke så tit sex herhjemme pt... det har stået på i ca 5 mdr, efter jeg fik deltids natarbejde..

Nå men altså her til aften (jeg havde fri) og vi gik i seng, starter han ud med at tage sin hånd direkte ned til trusserne og pille.... jeg reagerede uden at tnkt mig om ved at smkke benene sammen.. der gik lidt tid, og jeg var tæt på at sove, så vender mig om på min "soveside" og bang, så kommer hans hånd igen direkte ned til trusserne, og denne gang drejer jeg kroppen og gjerne selv hans hånd... Jeg HADER at afvise ham på den måde, men det er desværre sket et par gange nu
HVORFOR kan han dog ik bare tænke at han har lyst til MIG og ik kun den der brugbare del af mig.. det er som regel altid der han direkte "går i krig med" også selvom jeg så prøver at flytte hans hånd til andre steder eller selv prøver at styre slagets gang er han ret hurtug til igen at snige hånden derned.. det er da dejligt nok når jeg ligesom er klar til det, men jeg mangler virkelig at han viser at det er hele min krop og mig han vil ha...og ik kun den...
Men ellers er alt fint herhjemme, vi er rigtig gode til at give knus og holde om hinanden, kysse hinanden flere gange og drille osv.. men sexen er gået lidt i stå eller foregår på samme måde, og så lige hans måde at vise den interesse på..

Så drømmer jeg fandme i nat om en af cheferne..Han er en høj og lidt stor mand, ikke i form af overvægt og sådan, men generelt bare høj og bygning derefter. Han er en ganske pæn mand især når han smiler (hvilket er sjældent i mit tilfælde, han siger sjældent noget og smiler- han har ofte meget at se til, så logisk nok)
Men så drømmer jeg sgu om ham inat.. at han viser interesse for mig, og hjælper mig da jeg er ude for at blive ædt af nogle hajmonstre (hahaha) og så er vi pludselig til noget auktionshalløj, og vi ender med at snakke og han viser mig ting, og pludselig står han bare og kigger på mig, og rører mig stille på kroppen og så snaver vi ellers derudaf... så kommer hans kone selvfølgelig lige forbi og så er fanden løs...bortset fra hun vil ha en trekant.... så vi ender sammen, men ham og jeg koncentrerer os om hinanden.. billedet skifter, vi er sammen ham og mig, hun er sur, billedet skifter igen, og hende og mig går og leder og er kede af det... Manden er pist væk, der er intet der har tydet på han overhovedet har eksisteret... og jeg vågner..
Med hans smilende ansigt og opmærksomhed i tankerne..

ARGH hvad sker der lige for sådan en drøm!!! Og så skal jeg selvfølgelig arbejde i weekenden, hvor han også skal....
Jeg elsker min kæreste og vil ingen andre end ham..men jeg kan ik lade være med at tænke på om den drøm lige sku minde mig om at der er ting jeg savner lidt... spænding, kærtegn, opmærksomhed..?

Andre der har oplevet det, andre der har været i en død periode?

Hvad mener i om dette, jeg er da virkelig forvirret ovenpå den underlige drøm!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  What the f**k..
  • #1   13. sep 2012 Nej har ikke prøvet det... Men har du forsøgt at snakke med din kæreste? Det kan være du engang han førte hånden direkte i "godterne" smiley har indvilliget, og han så tror at det er sådan du vil tændes fx? Eller han føler du viser nogle signaler der for ham betyder "bare gå i krig"?! Prøv og snak med ham, sig du ikk kun er til ren sex, men også "kærlighed" smiley tror bestemt han vil forstå, og at han nok måske bare har misforstået dig en gang?!

  • #2   13. sep 2012 For at være ærlig. Så synes jeg præcis han viser at han vil dig.. Og om det så er at tage hånden ned i bukserne på dig eller andre steder..

    Han er en mand og mænd behøver nu ikke lige alt det der forspil som kvinder gør..
    Min kæreste er på samme måde.. Sjældent han rører brysterne, numsen og sådan under sex.. Men det er mig fint nok... Jeg mangler intet og føler bestemt at han vil mig og ingen andre smiley



  • #3   13. sep 2012 der har da været gange hvor jeg bare har været på og det ku ik gå hurtigt nok hehe, men det er det altså ikke hver gang...

    Jeg vil nu gerne at han også viser andre af mine dele opmærksomhed og ik kun "den"
    Sys nu at når jeg tager hans hånd og fx flytter den op på babserne, så er det vel tydeligt at jeg gerne vil ha han rører dem lidt også...?
    Det er bare som om at det der er vigtigst det er at få maskinen dernede ignag hurtigst muligt, så han kan komme ind og igang.... hver gang... og når det er sådan så sys jeg bare ikke at det handler om at nyde hinanden, men kun handler om at blive tilfredsstillet hurtigst muligt...

    Han er ikke god til snakke desværre.. han bryder sig ikke om at snakke følelser, det ender gerne med mmmhhh svar og hans opmærksomhed andre steder end på samtalen.. (han er også den "slags" mand der mener, at man ikke skal græde, og slet ikke mænd..)


  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #4   13. sep 2012 Så tal til ham på hans sprog smiley Fortæl ham hvad der virker på dig. Bare sådan lige ud af posen og nøgternt.
    "Jeg har sex med hele kroppen - så vil du have god sex med mig, så tænd mig først. Det gør du ikke ved at gå direkte efter den dernede. Det gør du ved at kysse mig i nakken, puste mig i øret og lege med mine bryster. Gør du det så er den dernede snart mere klar end du normalt oplever, og så skal du bare se."

    Jeg har fyret den smørre af overfor min x engang og overfor en anden fyr tidligere. Begge gange virkede det i nogen tid. De fattede det dog først for alvor da jeg gav dem en b-job. Et hvor jeg bare gik lige på og intet andet lavede og et hvor jeg overraskede dem, ved at have kontrollen og bestemme, hvornår, hvordan osv det blev gjort afvekslet af at give "den" pauser, hvor de så fik lidt kys på overkroppen i stedet eksempelvis.

    Der var ingen tvivl om hvilket af b-jobsene der tændte dem mest - og så var det til at forholde sig til for dem, hvad jeg mente - at sex direkte med den dernede uden alt det andet er totalt overraskelsesløst, mens god sex bunder i overraskelser og slip af kontrol og forudsigelighed.

    Mænd bliver frygtelig sårede hvis man god ud i en vild snak med følelser og det hele når det handler om sex - lige ud af posen er bedre - og gør det IKKE når du lige har afvist ham.
    Du kan gøre det hvis DU lige har taget initiativet til en gang sex og har overrasket og taget forudsigeligheden lidt fra ham.

    Eller du kan ganske simpelt bare sige det en dag når i går i seng og han er i et ok humør.


  • #5   13. sep 2012 vi er også bare begge lidt forskellige ang sexen... med min ex prøvede jeg lidt af hvert og forskellige steder... et spændende sexliv...

    Jeg vil gerne at der sker lidt og prøve nyt...modsat ham.. Han er fint tilfreds med en omgang i sengen eller bj.. jeg vil gerne lidt mere, og det ved han godt..

    Jeg har fx prøvet utallige gange at lokke ham til en omgang i bilen, når sønnen blir passet... får et nej..bilen er for lille mener han..(chevy-spark).
    Vi bor lige ved siden af en stor skov...har prøvet at lokke med en lille skovtur i det afsides...man får bare et grin og så emneskift..

    Sex med ham er skam ganske godt, men jeg mangler bare at der sker lidt mere, og at jeg ikke kan sætte dato og klokkeslet på hvornår det sker..og hvordan..


  • #6   13. sep 2012 havde også overvejet at strippe lidt for ham, men gør det ikke, da jeg ved at strip ikke siger ham noget og han synes det er at udstille sig og det er kikset... så han er ikke helt nem..

  • #7   13. sep 2012 Jeg har oplevet en lidt omvendt situation hehe.
    Syntes også ting kunne være bedre, så havde jeg en drøm hvor jeg var sammen med Vin Diesel! Mums! Men i drømmen kunne han ikke finde ud af noget som helst, og jeg endte med bare at gå fordi jeg syntes han var en amatør haha.
    Når jeg vågnede var jeg overdrevet glad for det jeg har smiley
    Men har du prøvet at tale med ham? Det er jo ikke sikkert han opfatter signalerne korrekt, og så kan det jo også være svært for ham at vide hvad du præcis gerne vil have smiley


  • #8   13. sep 2012 ja det har jeg prøvet mest fordi jeg fik noget medicin hvor jeg mistede lysten totalt og blev sur på ham når han lagde op til noget.

  • #9   13. sep 2012 Det skal gå begge veje. Og syntes slet ikke man kan tillade sig at blive sur på hinanden for at ligge op til sex. Er sex ikke en positiv ting? Kan i hvert fald ikke se det negative i det.
    Så hvis jeres kæreste gør det, om i har lyst el. ej, så er det da kun fordi han elsker jer, og har lyst til jer. Hvis han slet ikke valgte at ligge op til noget, så ville det være værre ville jeg mene?


  • #10   14. sep 2012 Jeg blir nu heller ikke sur over den måde han gør det på...bare lidt irriteret over den måde det altid foregår på... men ikke sur da, jeg eeeeelsker sex hehe

    Ofte lægger han ikke op til noget, det er tit mig, men det er også mig der er mest sexgal her smiley

    Går det som nu, kan jeg blive lidt skuffet og ked over den måde det foregår på som om det bare skal hurtigt igang og slut...istedet for at nyde hinanden...for det er vel det sex går ud på...i mine øjne ihvertfald...jeg gad da ik ha sex med en jeg ik kunne nyde det med smiley


  • #11   14. sep 2012 jeg har aldig haft en drøm som din ..

    men har er sex godt for os begge, vi plejer bruge aften på små kys klaps og kærtegn og frække sætnniger ( dog kun når emma sover hihi)
    nogen gange river han tøjet af mig i køk mens jeg ved vaske op og andre gange holde jeg ham hen til vi går i seng.

    men vi har sex mange steder i hjemme både ind og ude..

    jeg ville som nok fortælle ham hvad du mangler i jeres sexliv dog husk og fortal han vis det noget godt han laver osse så det ikk kommer til lyde alt for negativ..


  • #12   14. sep 2012 Altså, sådan er min kæreste også smiley Hånden i trusserne og så bare gøre mig klar så hurtigt som muligt, så han kan komme ind.
    Havde lidt den samme fornemmelse som dig, så jeg valgte at fortælle ham, at jeg havde brug for mere end 2 minutters forspil, og at jeg skulle elskes og kæles med, inden jeg var ordentlig klar. Gav ham fifs til hvad jeg godt kunne lide.

    Og tænk sig, han overraskede mig igår. Han kælede for mig og kyssede mig på hele kroppen i 20 minutter - hold da op, så var jeg i hvert fald med på den! smiley For han kunne også finde på at stikke hånden i mine trusser midt nat og tro, jeg bare lige gad så - så blev jeg godt nok også irriteret! smiley


  • #13   14. sep 2012 liaca-a: Dejligt at høre fra en der har prøvet det samme... Jeg har bare forsørgt at sige det til ham før, men det er vist gået i hans glemmebog igen...

  • #14   15. sep 2012 Det har jeg også, men min kæreste har det også med at glemme det, men så minder jeg ham på det igen smiley

  • #15   15. sep 2012 jeg hader ikk sex men bliver sur når han ved hvor følsom jeg er på det område (har været misbrugt af en del fyre og tvunget til sex)
    Derfor min reaktion


Kommentér på:
What the f**k..

Annonce