{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.040 visninger | Oprettet:

Tori
Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732

Virkelig ondt. {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu i godt 5 år gået med den mærkeligste form for smerte i mit underliv. Smerten kommer især når manden og jeg har lagen gymnastik, det gør så ondt at jeg faktisk ikke længere har lyst.
Jeg har endelig taget mig sammen til at komme til en gyn. Men hold op hvor jeg frygter resultatet. Og ja jeg ved godt 5 år er lang tid og det højst sandsynlig kun er blevet værrer, men jeg har simpelthen været så bange og er det faktisk stadig.
Nogle der har prøvet at have disse smerter? Det skal lige siges at de kommer også hvis man skal slå en lille prut, eller manden lige giver et lille klap bagi.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virkelig ondt.
  • #1   23. nov 2012 Lyder ikke rart ?

• #2   23. nov 2012 Krydser fingre for et positiv resultat for hold da op 5 år er længe at vente! Har desværre ikke prøvet noget lignede..

• Tori

#3   23. nov 2012 Nej jeg ved det godt smiley
    Det er fordi min mor gik med de samme smerter og hun fjernet alt, og kunne derfor ikke få flere børn og det er jeg bare ikke parat til, men ved ikke 100% om det er det samme, da jeg ikke kan spørge hende, hun døde for 10 år siden.
    Er bare så bange for at få afvide at det er skidt og de anbefaler vi skal fjerne min livmoder eller æggestokke:(

• #4   23. nov 2012 Lyder ikk rart ved godt det famile der døjet med det men hvorfor i alverden vente 5 år vis det har været en lille ting der kunne gøres noget ved

• #5   23. nov 2012 Min veninde har været igennem det samme for under en månd siden.. Det havde også stået på længe.

Kan ikke huske hvad der var galt, men hun skal spise fuldstændig glutenfri kost, og det har hjulpet meget. Men det har vist desværre påvirket at hun måske kan få svært ved at få børn når hun kommer der til.

Held og lykke!

• Tori

#7   23. nov 2012 Mor til Emma
    Fordi jeg som sagt virkelig er bange for hvad jeg får afvide. Havde jeg ikke i min familie oplevet som jeg har var jeg taget afsted. Men er hunne red for at det skal fjernes, det er jeg slet ikke parat til, vil så gerne give min datter en lillebror/søster. Men det kan ikke lykkedes

• #8   23. nov 2012 Jo men tænker bare om du fik det svar for 5 årstiden eller nu ville jo ha været træls for jer.. Dater slet ikk negativ ment

• #9   23. nov 2012 Min veninde havde også sådanne smerter i underlivet, og til gyn sagde de et eller andet med noget der var sket ved fødslen og så blev hun opereret dernede og hun fortrød at hun ikke havde gjort det noget før for smerterne forsvandt og blev helt fint efter operationen igen så hun kunne leve/have det normalt igen.

Krydser fingre for at det er noget lignende for dit vedkommende så det kan klares med et indgreb evt.

held og lykke. Husk at opdatere med hvad gynækologen sagde

• #10   23. nov 2012 ps hun har fået et barn mere siden.. det var intet der påvirkede fertiliteten i hendes tilfælde

• Tori

#11   23. nov 2012 Nej det er rigtig nok mor til Emma. 'En havde jeg fået den besked for 5 år siden, havde jeg været helt til rotterne og havde nægter pure at gøre noget ved det...en nu er jeg simpelthen kommet dertil at der må og skal ske noget, også selvom jeg ikke vil høre det. Er mest bange for hvad han siger.

• #12   23. nov 2012 Det klart nok det ville jeg osse være vis det var mig

• Tori

#13   4. dec 2012 Det første sted jeg fik en henvisning til havde ikke tid før til juni næste år. Men et andet sted har jeg fået en tid d 17 dec

• Tori

#14   27. dec 2012 Update
    Var ved gyn d 17 december hvor han tjekkede mig for alt og der er absolut intet galt med mit underliv, og han kunne ikke finde ud af hvad det er der gør at jeg har så ondt især under sex.
    Så han anbefalede p-pille men da vi prøver at blive gravid var det jo ikke er optimal løsning så skal ind igen og tjekkes engang mere her i det nye år til en bedre scanning.

Kommentér på:
Virkelig ondt.

Annonce