2.064 visninger
|
Oprettet:
Gøre det forbi? {{forumTopicSubject}}
Jeg har længe været i et forhold jeg ikke har været glad i.
I januar sagde jeg stop, men han tiggede om en chance og jeg var dum nok til at give ham den.
Nu står vi her, intet er anderledes og jeg synes faktisk ikke at jeg gider at bruge mere tid på. Vi har været sammen i knap 4 år og siden jeg testede positiv for snart 3 år siden (til sommer), har han ingen interesse vist.
Vi snakkede om at skulle have et barn mere, men efter nærmere eftertanke var det vidst en rigtig dårlig ide.
Jeg ved simpelthen ikke hvordan eller hvad jeg skal bryde med ham.
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
Fik en abort for år tilbage, hvor faren ikke ville have barnet.
Så det kender jeg ikke noget til Jamies mor.
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 632
Jeg pakkede mine ting og er flyttet ind hos mine forældre, de første mange dage havde jeg lyst til og fortryde og gå tilbage, men samtidig viste jeg vores forhold ALDRIG ville blive bedre.. nu er det ca 14 dage siden jeg tog afsted, og jeg er så glad for det..
Havde gået med tankerne fra december af, men da jonas kørte galt 23 december troede jeg at alt nok sku ordne sig..
Hvilket det aldrig gjorder, jeg har givet vores forhold MANGE chancer..
Håber det bedste for dig og din pige
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 52 Svar: 513
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Camilla,
kun du kan træffe den beslutning. Men det virker som om du ikke orker det? Og hvis du ikke orker at kæmpe for jeres forhold, ER der nok ikke nok værdi i det for dig?
okt 2012
Jeg har ikke truffet noget valg over hovedet på ham? ØV altså en klam beskyldning at få kastet i hovedet!
okt 2012
Han FORGUDER sin datter og ville gerne have et barn mere - dog ikke så meget på sexdelen..
Han gik fra ikke at ville have børn, til engang i fremtiden - så blev jeg gravid og vi ville beholde det og så til at ville have 2
nov 2010
hvis du har det sådan, så se at komme ud af det hurtigst muligt. For dig, for ham og for Monique.
okt 2012
så står jeg hvor vi startede..
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Men vi har alligevel haft et eller andet der har gjord t vi kæmper for vores forhold, og vores familie... Eller, det nok mest mig der har kæmpet da det er mig der har skulle kunne acceptere mest....
Selv om flere skriver ud bare skal smutte, vil jeg nu alligevel lige fortælle, at trods vi har kæmpet lidt over 2,5 år, så er jeg glad for vi ikke bare giver op, for vi rykker os tættere og tættere på det vi begge synes er et godt forhold og familie liv
nov 2010
Gør det bag om ryggen på ham. Find en lejlighed og en dag. Aftal pasning af Monique, venner til hjælp med at flytte, og sig det til ham når det er på plads. "Jeg flytter den og de dag, Monique bliver passet der imens og det er slut mellem os, jeg kan ikke mere og det kan du reelt heller ikke."
okt 2012
okt 2012
okt 2012
Tak til I andre der kom med noget brugbart.
nov 2010
okt 2012
ACS - Ja jeg må virkelig prøve at tage mig sammen denne gang. Jeg var afklaret dengang og bare da han forsøgte at kramme mig i morges ville jeg bare have at han gav slip. Så det er HELLER IKKE fair overfor ham at trække den længere.
Min veninde og jeg lå og kørte rundt for ikke at komme hjem før han var taget på job.
Jeg KAN og VIL ikke mere, har simpelthen fået nok.
Jeg er bare SÅ bange for at han får manipuleret mig til at blive. Vil gerne kunne tale med ham osv. Men kun som forældre til et delebarn og ikke mere end det.
nov 2010
Måske vil han være ked af det her og nu, men i fremtiden vil han takke dig. Han kan umuligt selv være lykkelig og tilfreds, når du har det så dårligt over jeres forhold. Måske det ikke bunder mest i frygt og usikkerhed? Han er måske bange for ikke at se Monique, og I har været sammen så længe at han nok slet ikke ved hvordan han skal starte forfra. Måske du skal hjælpe ham til at finde en ny bolig og rykke videre?
okt 2012
Mor til 2 dejlige unger.: Det er efterhånden gennemtænk, det har jo trods alt stået på i et par år..
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 130 Svar: 750
Men jeg ønsker i hvert fald bare du finder den rigtige løsning
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Du har stået her før. Nok må jo være nok. Jeg synes ikke du skal byde dig selv det mere, hvis du ved at det på længere sigt kun bliver værre.
Det er helt sikkert svært, at takle, når han bliver utrolig ked af det, men du er nødt til at banke i bordet og sige: SMUT!
Håber du klarer den, og kommer godt igennem det.
okt 2012
okt 2012
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
MEN jeg tænker bare, hvis du har det sådan med ham, så er det med at få det endt... Det lyder lidt som mig med min eks, bare det han ville røre mig, så kravlede jeg sammen, for jeg kunne ikke have han så meget som nussede mig.
Jeg var et helt år om at tage den endelige beslutning, fordi han græd og han lovede det skulle ændre sig, men gjorde det aldrig - til sidst sagde jeg stop!
Trods han græd og gerne ville have jeg lod ham blive, måtte jeg stå fast - for jeg var brugt op.. ! ( Og nøj jeg græd, for det er aldrig sjovt at slutte med en man holder af / har holdt meget af)
Du bliver nød til at stå fast - uanset hvor ondt det gør, så er det både at holde dig selv og ham for nar, når i fortsætter et forhold, som du ikke er glad i...
I fortjener begge at komme videre og begge blive lykkelige
Ingen er tjent med det er ulykkeligt....
Du beskriver jo også selv, at det ikke er fair for ham..
Så du må tage det sidste skridt - uanset hvor ondt det gør.....
Jeg føler med dig og håber I får det bedste ud af det, uanset hvad der sker
okt 2012
Fru Tygesen - tak, det lyder præcis som vores forhold.
Jeg har meddelt ham at jeg ønsker det forbi og sov på sofaen i nat. Det gør ondt. Jeg holder af ham, men jeg elsker ham ikke mere. Han er far til min datter så klart jeg holder af ham.
Håber min veninde snart kommer hjem så jeg kan komme væk, han er skide sur og selvfølgelig er han det.
Han føler jo at jeg river hans et og alt ud af armene på ham men jeg ønsler jo bestemt ikke at han ikke skal se hende.
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Jeg forstår godt han er sur, for som du siger - han føler jo du river alt ud af hans arme og det er meget at miste jer begge på en gang. Men som du siger, det er jo ikke fordi han ikke må være en del af hende og håber da også i finder den bedste løsning, det er jo ikke hende der skal tabe i det her
Men ja, kom lidt ud med din veninde, få lidt luft og giv ham luft til at få ro i hoved...Det er aldrig nemt at blive droppet, uanset hvor dårlig / godt et forhold går..
Men og leve i et forhold, hvor du afskyer at han rører ved dig, det er bestemt heller ikke vejen frem
Gøre det forbi?