{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.520 visninger | Oprettet:

Vægt og manglende sexlyst til mig. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har det sidste stykke tid været en del ked af det. Det har hele tiden været i mig, men den seneste tid er det begyndt at komme tæt på.

Jeg er en ung kvinde på 24 år. Jeg blev gift for 6 måneder siden. Min mand og jeg fik vores første barn i juli 2012.
Jeg er 1.68 høj og vejer omkring 73 kg. så jo jeg vejer da lige et par kg for meget, men ikke noget der betød noget for mig som sådan. Men nu er der nogle stykker i min familie, der er begyndt at kritisere min vægt og spørge om jeg ikke skal i gang med at gå til fitness. Så jeg er begyndt at tænke meget over hvad jev spiser, og får det dårligt med mig selv, hvis jeg har spist lidt slik engang imellem. Jeg begynder ikke at have det godt i min egen krop.

Nå, men manden vil gerne have sex men jeg føler meget, at han kun gør det for min skyld. Han er begyndt meget gerne at ville have blow hele tiden eller få lov til at komme ud over mig. Hvor jeg jo ikke får ret meget ud af det. Jeg føler ikke han har lysten til mig, men mere at have et behov for at få stillet lysten. Jeg føler, at han vil have den pige, de måde jeg så ud på, da vi lærte hinanden at kende, og det bliver han ved med at minde mig om, hvor godt jeg så ud dengang. Han roser mig stort set aldrig nu, eller noget i den stil.

Er bange for jeg begynder at lukke mig meget ind i mig selv igen hvis det bliver ved. At det hele skal være negativt, om hvordan jeg ser ud og hvordan jeg gør tingene.

Håber nogen kan hjælpe mig lidt, med mit delemma.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægt og manglende sexlyst til mig.
  • #1   14. apr 2013 Tror ikke som sådan, at han vil prøve noget nyt. Jeg skal mange gange spørge om han ikke har lyst til mig, da der kan gå over en måned, hvis ikke jeg gør noget. Efter en måned bliver jeg lidt irriteret og siger det til ham. Men jeg vil heller ikke tigge om det. Og lige så snart jeg nævner, at der er gået så og så lang tid og at jeg gerne vil. Så sker det, og så kan der godt gå en måned mere, hvlr det starter forfra igen.
    Jeg prøver at snakke om det og synes oss vi er gode til det. Det bliver som regel også bedre i en uges tid, måske to, og så går det tilbage som det var. Jeg prøver både med sexet tøj, undertøj, natkjoler og kostumer.
    Vi har det rigtig godt sammen, men jeg synes bare sexlivet halter lidt.


  • #2   14. apr 2013 Har du spurgt hvad han tænker om jeres sex liv.

  • #3   14. apr 2013 Ja, når jeg spørger, siger han at det er godt. Ret meget mere end det får jeg ikke ud af ham. Han er ikke den som taler mest om selve sex.

  • #4   14. apr 2013 Han kan godt snakke om at vi skulle prøve nogen ting men at snakke om det sex vi har haft snakker han ikke så meget om.

  • #5   14. apr 2013 Okay jeg tror jeg havde overfaldet min mand hvis han ikke gav mig noget smiley os fordi jeg forbinder sex med kærlighed til hinanden

  • #6   14. apr 2013 Lige præsis. Sådan føler jeg også. Men at skælde ud, hver gang, ville bare gøre det værre synes jeg. Så ville man få mindre lyst til hinanden. Derfor jeg altid prøver at snakke med ham om tingene. Men ved ikke om det er den rigtige fremgangsmåde.

  • #7   14. apr 2013 Men det er heller ikke fordi han ikke giver mig noget, jeg ville bare gerne at han gjorde det fordi han selv har lyst til det og mig. Også fordi at så yder han mere, end når det bare bliver gjort for min skyld.

  • #8   14. apr 2013 Jamen tror kun du kan sige det til ham og hvis han ikke føler der er noget kan det måske havde noget at gøre med din familie siger det pis til dig med din vægt.

  • #9   14. apr 2013 Ja. Det er ikke rart at få sådan nogle kommentare. Ville være rart, at de bare holdt deres mund. Men ja har oss tænkt på det.

  • #10   14. apr 2013 Jeg ville sige at de skulle lukke røven. Man begynder bare at få alle mulige ideer i sit hoved når nogen siger til en man skal tabe mig. Jeg tog et billede af min krop i går fordi jeg var begyndt på et vægttab men er gået i stå på grund af mit ben. Og jeg kunne bare se at det jeg havde smidt var kommet på igen og blev pisse ked af det. Men ens mænd elsker jo en som man er. Men for satan vi damer kan være hårde ved os selv

  • #11   14. apr 2013 Maria: ja det er hul i hoved nogen kan finde på det. Hvis der skulle være nogen der skulle sige var det vel ens mand. Sp ikke andre mennesker. Men vi kvinder skulle nok slappe mere af i forhold til vores udseende men alligevel vil vi jo altid gerne ligne en million så vores mænd er stolte at have os med. Jeg elsker når nogen af min mands gamle venner siger fuck nico du har været heldig med din kone man. Så får jeg i hvert fald i røvfuld selvtillid

  • #13   17. apr 2013 Det nye er at jeg er ved at melde mig ind i fitness. Nu vil jeg have gjort noget, og så må jeg finde den motivation. Jeg er hurtig til at miste lysten til noget, når jeg er alene om det, det ville være meget nemmere at træne med en veninde. Men den veninde der oss træner, gør det som regel om morgenen, hvor jeg ikke har tid pga min søn's spisetider. (Hun har ikke barn).

    Anonym - Han kan helt bestemt godt mærke, at jeg har det dårligt for tiden, at jeg går ned på det. Men vil på den anden side oss rigtig gerne at jeg gør noget ved mig selv, så jeg får det bedre. Og ser bedre ud.

    Lineas mor - Nej, det har jeg ikke tænkt på. Han har været meget træt på det sidste, men ved ikke hvad der skulle være, har ikke spurgt ham.
    -Ja vores barn var planlagt. Det havde det været i et halvt år.
    -Jeg havde en nem grviditet, så tror ikke det var træls for ham. Han var ikke tiltukket af mig, da jeg begyndte at blive stor. Han har den overbevisning, at man ikke kan tænde på en gravid kvinde.
    -Han har det rigtig godt med at være blevet far. Han er en rigtig stolt far. Hele hans facebook er fyldt med billeder, videoer og tekst af vores søn.
    -Nej han er ikke bange for at jeg bliver gravid. Lige nu bruger vi kondom hver gang, da jeg ikke er på pillen, da vi har snakket lidt om at begynde på nr 2 når vores søn er omkring et år. Men der er meget der spiller ind, med at vi begge søger job, efter min barsel. Vi er begge blevet uddannet i 2012, hvorefter min mand ikke har kunnet finde job. Min barsel slutter i juni. Og så at vi gerne vil i nohet større at bo, inden vi forøger familien.


Kommentér på:
Vægt og manglende sexlyst til mig.

Annonce