29. aug 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 63 Svar: 397
Vægt og manglende sexlyst til mig. {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har det sidste stykke tid været en del ked af det. Det har hele tiden været i mig, men den seneste tid er det begyndt at komme tæt på.
Jeg er en ung kvinde på 24 år. Jeg blev gift for 6 måneder siden. Min mand og jeg fik vores første barn i juli 2012.
Jeg er 1.68 høj og vejer omkring 73 kg. så jo jeg vejer da lige et par kg for meget, men ikke noget der betød noget for mig som sådan. Men nu er der nogle stykker i min familie, der er begyndt at kritisere min vægt og spørge om jeg ikke skal i gang med at gå til fitness. Så jeg er begyndt at tænke meget over hvad jev spiser, og får det dårligt med mig selv, hvis jeg har spist lidt slik engang imellem. Jeg begynder ikke at have det godt i min egen krop.
Nå, men manden vil gerne have sex men jeg føler meget, at han kun gør det for min skyld. Han er begyndt meget gerne at ville have blow hele tiden eller få lov til at komme ud over mig. Hvor jeg jo ikke får ret meget ud af det. Jeg føler ikke han har lysten til mig, men mere at have et behov for at få stillet lysten. Jeg føler, at han vil have den pige, de måde jeg så ud på, da vi lærte hinanden at kende, og det bliver han ved med at minde mig om, hvor godt jeg så ud dengang. Han roser mig stort set aldrig nu, eller noget i den stil.
Er bange for jeg begynder at lukke mig meget ind i mig selv igen hvis det bliver ved. At det hele skal være negativt, om hvordan jeg ser ud og hvordan jeg gør tingene.
Håber nogen kan hjælpe mig lidt, med mit delemma.
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 63 Svar: 397
Jeg prøver at snakke om det og synes oss vi er gode til det. Det bliver som regel også bedre i en uges tid, måske to, og så går det tilbage som det var. Jeg prøver både med sexet tøj, undertøj, natkjoler og kostumer.
Vi har det rigtig godt sammen, men jeg synes bare sexlivet halter lidt.
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
aug 2010
aug 2010
jun 2011
aug 2010
aug 2010
jun 2011
aug 2010
jun 2011
jun 2011
aug 2010
Anonym - Han kan helt bestemt godt mærke, at jeg har det dårligt for tiden, at jeg går ned på det. Men vil på den anden side oss rigtig gerne at jeg gør noget ved mig selv, så jeg får det bedre. Og ser bedre ud.
Lineas mor - Nej, det har jeg ikke tænkt på. Han har været meget træt på det sidste, men ved ikke hvad der skulle være, har ikke spurgt ham.
-Ja vores barn var planlagt. Det havde det været i et halvt år.
-Jeg havde en nem grviditet, så tror ikke det var træls for ham. Han var ikke tiltukket af mig, da jeg begyndte at blive stor. Han har den overbevisning, at man ikke kan tænde på en gravid kvinde.
-Han har det rigtig godt med at være blevet far. Han er en rigtig stolt far. Hele hans facebook er fyldt med billeder, videoer og tekst af vores søn.
-Nej han er ikke bange for at jeg bliver gravid. Lige nu bruger vi kondom hver gang, da jeg ikke er på pillen, da vi har snakket lidt om at begynde på nr 2 når vores søn er omkring et år. Men der er meget der spiller ind, med at vi begge søger job, efter min barsel. Vi er begge blevet uddannet i 2012, hvorefter min mand ikke har kunnet finde job. Min barsel slutter i juni. Og så at vi gerne vil i nohet større at bo, inden vi forøger familien.
Vægt og manglende sexlyst til mig.