{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.703 visninger | Oprettet:

føler mig så splittet {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Som nogen nok har læst har jeg smidt faren ud herhjemme

Men nu er jeg meget splittet for på den ene side vil jeg gerne ha han flytter tilbage

Men på den anden side så ved jeg at tingene ikke vil ændre sig og at jeg stadigvæk savner fet at putte og lave noget sammen

Mit 3. Problem ligger så i at jeg hader at være alene

Hvad gør jeg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  føler mig så splittet
  • #1   9. aug 2013 Hvis det kun er det fysiske du savner, så må du finde en bamse frem:)

Som du selv skriver, så ved du ikke om noget vil ændre sig, hvis du tager ham tilbage, så hvorfor gøre det? Du har jo smidt Hamid af en grund og den skal du huske også når du føler dig ensom..

Håber du finder svar..

• #2   9. aug 2013 Hvorfor i al verden sku han pludselig ændre sig nu? Der er jo ingen tegn på forbedring sket før også vidt jeg husker så har problemerne stået på længe, for er da længe du har brokket sig over ham. Men hvis du nu lod vær med at gå i seng med ham - altså være bollevenner med ham, så skal du se, så forsvinder dit savn lidt efter lidt. I skal begge være forbillede for din søn og ønsker du at han skal se sin mor knokle rundt og faren lave intet? Han vil da få et helt forkert syn på hvordan man behandler kvinder.

• #3   9. aug 2013 Tak for jeres svar begge 2 havde slet ikke lige set tingene fra den side af

• #4   9. aug 2013 Det er aldrig sjovt at gå fra hinanden. du giver jo selv svaret, du ved du ikke vil ha ham tilbage. Det bliver nemmere med tiden. Tænk på de positive sider ved netop at være alene og lær at være alene. til tider kan det være en befrielse

• #5   9. aug 2013 Kristina- ja der er positive ting ved det

• #6   9. aug 2013 ja se på dem, skal ikke diskutere konstant, du kan gøre som du vil osv uden nogle der brokker sig smiley

• #8   9. aug 2013 Dina ja det ved jeg tror også bare det der gør det hele svært lige nu er at alle hans ting stadigvæk står i lejligheden og han vil ikke flytte dem før han har en ny lejlighed samt han heller ikke vil flytte sin adresse før så jeg kan ikke få boligsikring eller noget før

• #10   9. aug 2013 Valsoee- tak

• #12   9. aug 2013 håber han flytter adresse og ting hurtigst muligt, det vil gøre det lettere for dig og du vil få styr økonomien...Det tager selvfølgelig tid at vænne sig til at få en hverdag til at fungere og svært i starten at skulle undvære sit barn når det er hos faderen. Jeg tudbrøledet første lange stykke tid hun var hos sin far, og jeg savner hende da også helt vildt nu når hun ikke er her, men samtidig nyder jeg voksen og alene tid og rigtig glad for at vi kan få det til at fungere så hun har et godt forhold til os begge smiley Som Valsoee også skriver så tænk på hvorfor i gik fra hinanden og hvad det egentlig er du savner....er sikker på du nok skal klare dig godt og komme ovenpå igen...:-) har du brug for at snakke er du velkommen til at skrive en pb smiley

Kommentér på:
føler mig så splittet

Annonce