{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.427 visninger | Oprettet:

hvorfor er det så svært ? {{forumTopicSubject}}

Som mange ved tog jeg den endelige beslutning om at slutte forholdet og smide manden ud

Men hold op hvor jeg synes det er hårdt det hele
Synes virkelig jeg har svært ved at overskue alt andet end min søn
Kan virkelig mærke det påvirker min arbejdadag og jeg er totalt følsom og har bate lyst til at sætte mig ned og tude hele tiden

Stopper det aldrig eller hvad?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor er det så svært ?
  • #1   11. sep 2013 Det stopper ikke før du prøver at fokusere på noget andet..
    Prøv at glemme det er træls at være alene, men vend den om og sig 'hvor er det dejligt at være alene'
    Ingen du skal spørge 'om lov' til noget
    Du bestemmer selv hvad du vil hvornår
    Du har fjernsynet for dig selv smiley
    Ingen du kan skændes med
    Ingen aftner hvor du sidder og længes efter en mand som er ude med vennerne

Find de gode ting i stedet for de negative..
    Brug noget tid på at forkæle dig selv, gå ud med dine veninder, tag på spa ophold, få en makeover, meld dig ind på en dating side..
    Gør noget af det spm man, når man er i fast forhold, ofte er afskåret fre..

• #2   11. sep 2013 Lisette tak har også prøvet nogle af de ting men synes ikke det virker og især aftnerne er slemme

• #5   11. sep 2013 Man skal ramme bunden før man kan komme op til kanten igen !!!
    Det er hårdt at falde, svært at komme op, men det er fantastisk.
    Du skal lade dig falde, lade dig være ked og sådan.

• #7   5. okt 2013 Jeg er lige gået fra min kæreste efter 9 år, i sidste uge. Vi har ingen børn, men jeg synes selv det er skide svært. Jeg bor nu alene med dyrene i det hus vi boede i sammen, og hvis jeg ikke har noget at give mig til, så ryger tankerne tilbage på ham.. På den dag jeg slog op, at jeg er alene osv.

Synes heller ikke selv jeg har overskud til noget som helst... Så jeg ved hvordan du har det smiley

Kommentér på:
hvorfor er det så svært ?

Annonce