{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.002 visninger | Oprettet:

Mistet sexlyst.... {{forumTopicSubject}}

Her efter jeg er blevet mor for nu over et år siden, er min lyst til sex bare lige med -100000000 og jeg kunne blive ved... Andre der kender dette problem???

Synes bare der er så meget i min hver dag at spekulere på og orker det ikke når vi kommer til aftens sengetid (skal siges vi har en del personlige problemer, ikke indbyrdes men i forholdet så som økonomi osv)

Hvad gør i andre for at holde liv i senge gymnastikken?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mistet sexlyst....
  • #1   27. nov 2013 Jo der er os lidt indbyrdes, men det arbejder vi på, da jeg er meget utilfreds med nogle ting....

  • #2   27. nov 2013 Kender det godt. Min sexlyst forsvandt et stykke inde i graviditeten og den er stadig ikk kommet tilbage. Jeg er så heller ikk sammen med nogen

  • #3   27. nov 2013 Kender godt det der med at der er mange andre ting som tager ens tid og energi.. Og så er der ikke det store overskud til romantik og hygge i soveværelset..

    For mig er det bare vigtigt at tiden og lysten er til det, når det endelig sker. Så er jeg lidt ligeglad med om der går flere uger imellem. Jeg gider ikke gøre det bare for at kunne sige man har gjort det, hvis ikke det er noget man nyder..


  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #4   27. nov 2013 Man siger jo sex avler sex... Regelmæssigt sex, giver lyst til mere.
    For mit vedkommende virker det faktisk smiley

    Ellers kunne det være en idé (ved jeg selvfølgelig ikke om er prøvet) men at gøre det mere spændende? Efter min mening, skal sex aldrig kun være om aftenen eller i sengen. Det er vigtig for mig at udforske på det punkt, ellers bliver det for mig også ensformigt og kedeligt og jeg mister lysten


  • #5   27. nov 2013 Tænker at det vil være en god ide at glemme alle jeres problemer og give jer tid til hinanden. Ikke at det skal ende ud i sex. Men tæt en film på i stuen og lig jeres dyner ud på gulvet og giv hinanden massage. I mit hoved betyder sex meget i et forhold. Det er for mig en anden måde at vise kærlighed på. Vi har os problemer med økonomi og sygdom. Men alligevel skal der være plads til sex og bare bruge tid på hinanden smiley

  • #6   27. nov 2013 SEX ?? Hvad er det nu det er ??
    Ej det gas, herhjemme kan der sagtens gå laaaaang tid imellem, indtil der nærmest er edderkoppe spind og flagermus dernede!!;

    Men det er ikke fordi vi ikke elsker hinanden, vi er måske bare ikke altid så friske og veloplagte når ungerne er puttet og det praktiske er ordnet smiley
    Men så tager vi os til et hygge bad, hvor vi måske vasker hinanden eller bare sidder og snakker og hygger smiley


  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #7   28. nov 2013 Hvorfor er det at folk har den idé om at sex kun foregår om aftenen? smiley
    Undrer mig bare.. Ved godt man har job og børn at se til, men man burde bare give sig selv den tid at hygge om hinanden - få børnene passet en dag og køre ud i en skov og ha vild sex.. Eller bare gøre noget anderledes end normalt smiley


  • #8   28. nov 2013 Ja det kender jeg!!! Jeg fik dog et wake up call (parforholdskrise og efterfølgende parterapi) og nu, efter nr. 2 er kommet til, har det aldrig været bedre smiley

  • #9   28. nov 2013 Jeg vil da forslå at i måske skal prøve at være lidt mere intime (det betyder ikke nødvendigvis sex) , men at give klem i bag når du går forbi din mand, eller et kys på kinden. send en lille sød seddel med i madpakken, spise sammen en gang om ugen uden børn måske ? Det er de små ting som gælder, og sex er bare en bonus smiley

  • #13   29. nov 2013 Åhh dejligt at vide man ikk er ene.... Lyserød vil lige prøve og kigge på den....

    Det med klem bag i osv har jeg prøvet og sige til ham, det er nemlig også det jeg mangler... Jeg ville gerne bekræftet i det om dagen som et knus, klem eller kys på kinden osv, men min bedre halvdel glemmer hele tiden og er faktisk pisse optaget af sin computer, så ikke meget fælles tid smiley


  • #15   29. nov 2013 Prøv at glem computerne og sig til ham at nu skal i hygge og have tid til hinanden

Kommentér på:
Mistet sexlyst....

Annonce