2.386 visninger
|
Oprettet:
nogle med pseudotvillinger? {{forumTopicSubject}}
Hej bg'er.
Jeg har tidligere været herinde før, og nogle af jer gætter nok hvem jeg er.
Vil gerne holdes hemmelig til jeg har taget en beslutning, håber jeg at i vil respektere.
Jeg fødte for 5 mdr. siden en lille pige, og idag har jeg så testet positiv. Er i vildrede, og har brug for at høre nogle fordele og ulemper, fra jer med pseudotvillinger.
dec 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 116
jan 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
hvis vi vælger at beholde, bliver der 14 mdr. i mellem ca.
var det ikke en hård beslutning? hvordan reagerede den store?
dec 2013
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
dec 2013
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 14 Svar: 197
jan 2014
syntes stadig det er et meget svært valg. især fordi vores pige er en meget hidsig lille pige, som er meget opmærksomhedsrævende.
jun 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
Synes det var hårdt i starten hvor de var små, men nu er det fantastisk hvor de har nået en alder hvor de kan lege sammen og så går de i børnehave sammen
jun 2013
Jeg var slet ikke i tvivl om jeg naturligvis ville beholde.
Men vi havde store problemer med vores søn blev meget jaloux på lillebror, der var rigtig strenge..
Men skulle jeg gøre det om, ville jeg gøre det hele en gang til.
jan 2014
Følger: 1 Svar: 1
Min datter er født d. 31.01, min søn kom d. 01.02.. Der er præcis 1 år imellem dem. At vi valgte at beholde graviditeten er den bedste beslutning i vores liv. De har så meget glæde af hinanden. De er uadskildelige.. Det har selvfølgelig været nok at se til, med 2 flaskebørn/blebørn osv, men vi fik hurtigt nogen gode rutiner og det har været nemt.
Jeg gjorde det gerne igen. UDEN TVIVL!!
Det kan kun anbefales
Held og lykke med det hele.
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 230
Vi venter pseudotvillinger med 16 måneders mellemrum, og indil nu har jeg kun hørt om hvor sindssygt HÅRDT det skulle være med pseudotvillinger - så er det altså fantastisk at høre alle jer mødre berette om hvor dejligt det faktisk kan være
Og til ts: jeg har lige reserveret en bog på biblioteket der hedder "2 på stribe" og handler om pseudotvillinger.. Jeg har hørt at den skulle være rigtig god.. Jeg glæder mig til at læse den, så jeg kan få et lidt større indblik i hvad der venter os når lillesøster kommer til verden
jun 2013
Ja jeg vil ikke lyve og sige det ikke har været hårdt for de første par år synes jeg var rigtig hårde!
Men synes jo ældre de bliver jo nemmere bliver det, og synes at den glæde de har fået ved hinanden overskygger tiden hvor det var hårdt.
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 87
jan 2014
Min kæreste svinger lidt, og lige nu vil han ikke have barnet. Syntes det er utroligt hårdt, for vil ikke få barnet hvis han ikke vil, og samtidig går jeg imod mine egne holdninger og følelser.
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
jun 2013
Men husk også på at det bedste er at din kæreste også har noget at skulle have sagt, for hvis han ikke ønsker det, så bliver det først rigtig hårdt at få dem så tæt, for det kræver bare meget mere fra jer begge af!
Men forstår udemærket det er skide svært for dig, jeg ville nødig skulle gennemføre en abort. Held og lykke
nogle med pseudotvillinger?