{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.357 visninger | Oprettet:

Frk. H
Frk. H
Tilmeldt:
8. jan 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29

nogle med pseudotvillinger? {{forumTopicSubject}}

Hej bg'er.
Jeg har tidligere været herinde før, og nogle af jer gætter nok hvem jeg er.
Vil gerne holdes hemmelig til jeg har taget en beslutning, håber jeg at i vil respektere.

Jeg fødte for 5 mdr. siden en lille pige, og idag har jeg så testet positiv. Er i vildrede, og har brug for at høre nogle fordele og ulemper, fra jer med pseudotvillinger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogle med pseudotvillinger?
  • #1   8. jan 2014 Jep....13mdr mellem dem...drenge smiley Jeg syns der er en masse fordele men den yngste af dem er særlig sensitiv signal stærkt barn, så der er nogle problemer og han kan ikke tåle så meget støj osv...så til tider kan det være svært

  • Frk. H
    Frk. H Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #2   8. jan 2014 Mutti J.
    hvis vi vælger at beholde, bliver der 14 mdr. i mellem ca.
    var det ikke en hård beslutning? hvordan reagerede den store?


  • #3   8. jan 2014 Jo det var det. Jamen han kunne selvfølgelig ikke forstå så meget af det men han har aldrig være jaloux på den lede måde...han har bidt mig en gang fordi han ville op og sidde og det kunne jeg ikke da jeg sad og ammede, men så havde/har jeg/han en god far/kæreste smiley men jeg har altid involveret ham i alt med baby, som gan havde lyst til, har f.eks læst bog med ham mens jeg ammede, han var med til at vaske lillebror når han skulle i bad osv osv...

  • #4   8. jan 2014 Ikke helt.. der er 23 måneder mellem mine og de er super glade for hinanden.. men får denne gang, da der bliver15 måneder mellem nr 2 og 3.. så jeg får 3 år og 2 måneder max fra nr 1 til nr 3

  • #5   8. jan 2014 Der er 14 mdr mellem mine de 2 yngste. Hun ville ik have noget med mig at gøre ude på sygehuset da lillesøster kom. Det var ik sjovt men der var intet da vi kom hjem. Det er hårdt da de stadig har brug for en masse hjælp og opmærksomhed og hun gik heller ik da yngste blev født. Så vil beskrive det første år som hårdt. Men nu har de meget glæde af hinanden. Yngsten er lige startet i børnehave også og de har det rigtig godt sammen der også smiley vi har så en mere så mit syn på det er mega hårdt kan godt være lidt farvet af det smiley

  • #6   8. jan 2014 Min dreng var så begyndt at gå så det "problem" havde jeg ikke men det er SÅ forskelligt fra barn til barn....den ældste kunne rigtig mange ting til trods for han's alder...jeg syns ikke rigtig der var nogle problemer i starten mere nu smiley de slås sgu altid smiley

  • #7   8. jan 2014 Der er 13 mdr mellem mine , en pige og en dreng. Milan er 5 mdr og Malou er 18 mdr. smiley Malou kunne ikke rigtig forstå det i starten og var meget jaloux smiley dog var det kun en kort periode. Nu elsker hun sin lillebror, kysser og krammer ham smiley selvfølgelig kan hun syndes lillebror tager for meget tid, så kan hun finde på at slå ham smiley det arbejder vi stadig med smiley



  • Frk. H
    Frk. H Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #8   8. jan 2014 Tusind tak for svar. det rart at høre hvad man kan se frem til hvis vi vælger at beholde barnet.
    syntes stadig det er et meget svært valg. især fordi vores pige er en meget hidsig lille pige, som er meget opmærksomhedsrævende.


  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #10   9. jan 2014 Ja der er 18 mdr mellem mine smiley
    Synes det var hårdt i starten hvor de var små, men nu er det fantastisk hvor de har nået en alder hvor de kan lege sammen og så går de i børnehave sammen smiley


  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #11   9. jan 2014 Min ældste var 10 mdr da jeg opdagede jeg var gravid igen.
    Jeg var slet ikke i tvivl om jeg naturligvis ville beholde.
    Men vi havde store problemer med vores søn blev meget jaloux på lillebror, der var rigtig strenge..
    Men skulle jeg gøre det om, ville jeg gøre det hele en gang til.


  • Eva Hillebrand H
    Eva Hillebrand H Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   9. jan 2014 Da min datter var 3 måneder stod jeg med en positiv test.. Vi valgte at beholde..

    Min datter er født d. 31.01, min søn kom d. 01.02.. Der er præcis 1 år imellem dem. At vi valgte at beholde graviditeten er den bedste beslutning i vores liv. De har så meget glæde af hinanden. De er uadskildelige.. Det har selvfølgelig været nok at se til, med 2 flaskebørn/blebørn osv, men vi fik hurtigt nogen gode rutiner og det har været nemt.
    Jeg gjorde det gerne igen. UDEN TVIVL!!
    Det kan kun anbefales smiley

    Held og lykke med det hele.


  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #13   9. jan 2014 Der er 51 uger imellem mine drenge. Der har aldrig været jalousi imellem dem. Det var ik så hårdt som jeg troede smiley

  • #14   9. jan 2014 Det er godt nok rart at komme ind til denne tråd! smiley
    Vi venter pseudotvillinger med 16 måneders mellemrum, og indil nu har jeg kun hørt om hvor sindssygt HÅRDT det skulle være med pseudotvillinger - så er det altså fantastisk at høre alle jer mødre berette om hvor dejligt det faktisk kan være smiley

    Og til ts: jeg har lige reserveret en bog på biblioteket der hedder "2 på stribe" og handler om pseudotvillinger.. Jeg har hørt at den skulle være rigtig god.. Jeg glæder mig til at læse den, så jeg kan få et lidt større indblik i hvad der venter os når lillesøster kommer til verden smiley


  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #15   10. jan 2014 J og D

    Ja jeg vil ikke lyve og sige det ikke har været hårdt for de første par år synes jeg var rigtig hårde!
    Men synes jo ældre de bliver jo nemmere bliver det, og synes at den glæde de har fået ved hinanden overskygger tiden hvor det var hårdt.


  • #16   10. jan 2014 Der 16 mdr mellem mine opdagede det da jeg var 6 mdr henne smiley og det skønt , de har allerede så meget glæde af hinanden , men det har også været hårdt smiley

  • Frk. H
    Frk. H Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #17   10. jan 2014 Tak igen allesammen.
    Min kæreste svinger lidt, og lige nu vil han ikke have barnet. Syntes det er utroligt hårdt, for vil ikke få barnet hvis han ikke vil, og samtidig går jeg imod mine egne holdninger og følelser.


  • #18   10. jan 2014 Selv om du selvfølgelig skal lytte til din kæreste, så er du nød til først og fremmest at lytte til dig selv.. hvis du ønsker dig barnet og får det fjernet fordi han siger det, så vil du komme til at hade ham for det og så ryger forholdet sandsynligvis alligevel..

  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #19   10. jan 2014 Ja det er hårdt når man ikke er selv om beslutningen og når man ikke er enige.
    Men husk også på at det bedste er at din kæreste også har noget at skulle have sagt, for hvis han ikke ønsker det, så bliver det først rigtig hårdt at få dem så tæt, for det kræver bare meget mere fra jer begge af!

    Men forstår udemærket det er skide svært for dig, jeg ville nødig skulle gennemføre en abort. Held og lykke


Kommentér på:
nogle med pseudotvillinger?

Annonce