{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.483 visninger | Oprettet:

Hej Alle {{forumTopicSubject}}

Go aften alle dejlige damer.
Har efterhånden været en del fraværende. Men nu er jeg tilbage og agter at klø på med at være online smiley

Li en opdatering fra mig smiley

Rebekka blir 10 mdr i dag smiley
Jeg fik pludselig job og måtte slå til, så rebekka blir passet hos mine forældre indtil mandag, hvor hun starter i vs. Det er hun blevet i en mdr nu og det går så fint og jeg nyder at være tilbage på jobbet smiley Så alt kører på den front.
Mit parforhold sejler endnu..
Gad vide hvornår man siger stop? Og hvordan skal det så gå? Eller bliver vi gode kærester igen ;( Hmm ;(

Hvordan går det med jer og jeres guldklumper??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej Alle
  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #1   30. jan 2014 Hvor ser hun skøn ud.

    Dejligt med arbejde, og forældre der kunne hjælpe, så det hele kunne hænge sammen.


  • #2   30. jan 2014 Hvor er hun altså bare lækker, Mathilde. Virkelig køn pige.
    Jamie er lige ved at blive rask, efter hans første slemme forkølelse med hals pine.
    Han er syv måneder og to uger.


    profilbillede
  • #3   30. jan 2014 Hun er altså bare en super smuk pige smiley hold da helt op!! Dejligt med arbejde men træls med parforholdet. Uanset hvad udfaldet bliver så skal du nok klare den smiley man er stærkere end man lige tror smiley

  • Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #5   31. jan 2014 Er ked af at høre dit forhold går skidt smiley

    Her går det glimrende, men ih, hvor jeg glæder mig til jeg skal føde!! smiley


Kommentér på:
Hej Alle

Annonce