{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

vi var en tur ved lægen {{forumTopicSubject}}

Michela startede med at hoste i fredags.. og søndag middag slog feberen ud.. startede med 39.4 i feber... hun ville ikke spise dog kun drikke.. igår var feberen så helt op på 40.4 og hun ville stadig ikke spise kun drikke.. hun var sløv igår og utilpas..men jeg fik hendes feber ned igen på 38 med panodil.
Så idag da vi vågnede havde hun igen feber 40.1 og jeg så ringer jeg til lægen , da min datter faktisk kun har lagt ned siden søndag middag og været sløv...
Hun fik purret halsen.. og en blodprøve.. , men de kunne ikke se noget på halsen.. og der var lidt infektion i blodet, men ikke nok til pencilin kan slå det ned.. ørene var fine .. så hun har bare fået en virus.. Jeg måtte give hende panodil efter som der står på pakken.. og så måtte hun få sin spacer... så tit hun havde behov.. og så skulle jeg nok regne med en uges tid.
Men fuck det er hårdt er ene, manden er i kbh og jeg har bare ikke fået sovet de sidste par nætte og heller ikke om dagen da hun vågner mange gange og græder... .. hver gang hun hoster grader hun, så jeg tror virkelig det gør ondt...

Skulle bare ud med det.. har så ondt af min datter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vi var en tur ved lægen
Kommentér på:
vi var en tur ved lægen

Annonce