{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.576 visninger | Oprettet:

Hurtig hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Jeg har en søn på lidt over 8 måneder han er utrolig meget forkøllet, hoster og snotter af helveds til. han nægter at sove om dagen hvilket resultere i at han er konstant overtræt og når han endelig overgiver sig så sover han max 1-1½ time og vågner så i et hyl. og nægter så at sove igen før 4-5 timer efter. han vil ikk rigtig spise, han vil gerne lege lidt selv men brokker sig ind i mellem, han drikker gerne vand men kun til måltider som han ikk gider så meget af. Jeg tog hans tempertur for 30 min siden ca. og den viste 37,9. Min egen læge har selvf. ferie i den her uge og næste også. Men man bliver henvist til to andre læger og den ene da vi var ved ham sidst syns jeg at jeg fik en utrolig dårlig behandling og han er slet ikk rar at være hos. det hele skal bare bare gå tjæp, tjæp, tjæp. men lige nu har min søn ikk sovet siden. kl. 7 og inden dag havde han kun sovet 30 min. mellem kl. 5 og 7. jeg er bare så bange for at det har sat sig på hans ører. men lige nu ringer og ringer jeg til den der skide læge men der er optaget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtig hjælp søges
Kommentér på:
Hurtig hjælp søges

Annonce