{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

Hoster helt vildt..... {{forumTopicSubject}}

Noah har lige haft et meget langt sygdoms forløb, og minsanten om han ik allerede er klar til endnu en sygmelding....
Han er startet med at hoste helt vildt sindsygt... men det er kun når han ligger ned..
Det er så bare så voldsomt at han stort set hver aften kaster op....
Jeg har SÅ ondt af ham, for han er virkeligt generet af det...

Mit spørgsmål og formål med dette er, er der nogen af jer der har oplevet det?
Hvad sagde i til lægen?
Og fandt i nogensinde ud af hvad jeres lille trold fejlede?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoster helt vildt.....
  • #1   28. jun 2009 hov, langt og langt, han var hjemme fra dagpleje i 2 uger, og nåede kun lige at komme tilbage i onsdags...

• #2   28. jun 2009 Kezzie - imorgen skal vi til lægen inge, det er allerede planlagt.. vi tager en fridag, og kommer der op.... Noah har on and off feber hele tiden, og har nu 3 nætter i træt måtte give ham panodil at sove på for at slå den med...

Jeg er opsat på at hvis min læge imorgen ikk kan finde ud af hvad han fejler, så må han sende mig videre til nogen der kan, og i værste tilfælde indlægge os... jeg nægter min søn skal generes mere af det...

• #3   28. jun 2009 Jamen vi hygger simpelthen så meget de dage vi har her hjemme sammen..... gudskelov for jeg stadigvæk går hjemme da.... ellers havde jeg da allerede haft sindsygt mange barnsyg dage.....
    Men nu det slut.. nu skal der ske noget....

• #4   28. jun 2009 Det må være rigtig træls....

• #5   29. jun 2009 Har samme problem med Oliver, han hoster HELT VILDT!!! .. Han har stort set ikk sovet i nat fordi at han vågner af det hver gang.. smiley
    Har lig haft fat i lægen og fik selvfølgelig den VÆRSTE af dem alle, som siger: Nå men hvis han ikk har feber er det ikk alvorligt, så gå du bare på apoteket og spørg om de har noget der kan hjælpe.. Tak for lort tænkte jeg bare og blev mega sur, men det hjalp ikk det mindste.. Så nu må jeg ta til lægevagten iaften ALLIGEVEL selvom vi allerhelst ville undgå lægevagten...

• #6   29. jun 2009 vi har godt nok også haft en dårlig nat... det er helt sikkert... Noah har feber on and off, så det lidt svært at sige med ham....
    Vi skal til lægen her kl. 13, tror godt de ved nu at de skal tjekke ham ordenligt igennem, ellers tager vi til vagtlægen, og kimer dem med igen i morgen.... jeg er SÅ fast besluttet på at NU må det være nok, nu har han lidt nok.... så håber absolut han kan finde ud af hvad der skal ske med ham, så han kan få det bedre....

• #7   29. jun 2009 Sonne : Jaaa, det er da godt nok osse synd for ham at han skal have det skidt heletiden den lille mand, det er da rigtig øv.. Tja, jeg gider slet ikk høre efter min læge, jeg ringer bare til lægevagten iaften og så må jeg jo bare håbe de gider kigge på ham, ellers må jeg få min far til at ringe til dem, så gider de nok godt kigge på ham smiley

• #8   29. jun 2009 Det er frækt man, når man betaler så meget til det danske læge system, skal tigge og bede for at få tilset ens barn, når man som mor kender sit barn bedst og VED noget ikk er som det skal være.... Håber bare de er lid thurtigere end 5 dage om at finde ud af hvad der er galt med Noah...

• #9   29. jun 2009 Ha ha, hvor er de LATTERLIGE... Og du har helt ret, men så snakker jeg lig med Anders mor, som fortæller hun synes det var underligt fordi hendes mor havde lige ringet derop for at bestille medicin hvor de giver hende en tid for det.. Ej helt ærligt.. Hun er normalt oppe og blive tjekket hver 2 måned i forbindelse med hun bestiller medicin og jeg VED det kun er 2 uger siden hun var afsted, det er fanme flot, min lille dreng kan de ikk lige lytte på, men Anders mormor kan simpelthen få en tid til at bestille noget medicin hun har bestilt 1000000 gange før... Nøøøøj... Man burde ringe derop..

• #10   29. jun 2009 Jeg synes du skulle ringe der op, og stor brokke dig over det... det kan fanme ikk være rigtig at man som mor til et lille barn ikk bliver taget alvorligt... det garanteret fordi vi eer unge mødre....

• #11   29. jun 2009 Ja har provet det . Min datter havde rs virus og kig hoste samtidig . God bedring med ham.

• #12   29. jun 2009 ps prov at have senge gardet , det kan hjalpe lidt.

• #13   29. jun 2009 Isabella - det er allerede gjord, vi gør allerede alle de ting der hjælpe til bedre vejrtrækning, og alligevel er det SÅ slemt når han sover...

• #14   29. jun 2009 Saa maa i altsaa afsted med ham , og insistere paa at de maa have ham tiol observation. lad dem ikke kore dig om deres lille finger . lagevagten paastod ogsaa at min datter intet fejlede . ja right hun havde lige faaet kig hoste og rs virus oveni hinanden og var blaa i hovedet / jeg maate sige til lagen at jeg var overbevist om ,at hun havde rs virus.. Havde jeg ikke en veninde der havde en son med rs virus , saa havde jeg ikke vidst noget og bare gaaet hjem igen med en dod syg datter.

• #15   29. jun 2009 Isabella - jeg skal afsted emd ham her kl. 13 har vi tid.... og jeg er også opsat på han skal finde ud af hvad der er galt med Noah...Han startede jo onsdag for snart 3 uger siden, og kom så på pencillin, og da han var færdig hostede han stadigvæk lidt, men nu hoster han som vanvittig igen..... jeg nægter min lille mand skal være så syg..... og vi så bare bliver spist af... sidst troede de os de ku snøre mig om lillefingeren, men næææ nej, så gik jeg bare til lægevagten, og til sidst igen til egen læge...

• #16   29. jun 2009 saadan bare utroligt at vi som patienter skal gore deres arbejde. Prov at hor ham / hende ad , om det evt kunne vare kig hoste , eller rs. haaber ikke der er andet , end en forkolelse. Afvneter spandt at hore mere , naar i har varet til lagen.

• #17   29. jun 2009 Det jeg synes der passer bedst på de symptomer er enten kig hoste eller falsk strubehoste.....
    Håber absolut heller ikk der er noget, men det er langtid det har stået på, og han har endda været på pencillin som kun tog noget overfladisk....

• #18   29. jun 2009 Puga lyder ikke rart. Lad os haabe det bedste og frygte det varste. Isabella kom paa pencelin med den kig hoste , det kan aftage hosten , men hjalper ikke decideret , men sorger for den ikke smitter andre.

• #19   29. jun 2009 okay... jeg må håbe lægen kan finde ud af noget med ham....

• #20   29. jun 2009 Det skal de.

Kommentér på:
Hoster helt vildt.....

Annonce