træt- hængetræ- trist- småt spisende {{forumTopicSubject}}
Er ved at være lidt træt af den overskrift...
Knægten har hostet - næsten på klokkeslet siden han fik en ordenlig omgang midt i maj. Feber - snottet - meget tynd mave - øjenbetændelse mm.
Da SP var her sidste gang vejed han 9 kg ren - 8 mdr gammel. Nu bliver han snart 11 mdr og vejer stadig 9,5 kg - 80 lang.
Er sådan i tvivl. Når han nægter mad og bare fejer det hele på gulvet og spytter det ud mm. Skal han så bare fra bordet? eller tilbyde ham det vi ved han kan lide? Det har vi gjort hidtil - aftensmaden ender gerne i leverpostejs mad. Han skal jo have noget...
Hans hoste er jeg bange for er noget allergi. Vi skifter sengetøj - støvuger - lufter ud - har sat en plante derind mm.
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Jeg giver måske efter for ham... men han skal som du selv siger have mad.... Noah har taget 800g på, på 2 mdr, og skal så imorgen til lægen til 1års tjek, der finder jeg så ud af om han har taget yderligere på eller hvordan... så skal jeg nok lige opdatere...
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 4 Svar: 43
Gustav har ikke taget på siden hans 12 mdr (12,2 kg) us, og han er 16 mdr nu. Han spiser nogle dage meget ved måltiderne, og andre dage ikke, men så spiser an noget imellem måltiderne. Og så er han begyndt at gå og løbe rundt, tror altså det betyder meget
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
de bliver kun være - og når nu manden havde multiallergi og båede min mor og lillebror har svær atsma...
Han begyndte at kravle er den 6 juli... Han spiser ok i dp - han er stædig siger hun... jo tak...
Han bliver tilbudt morgenmad - formiddags frugt - frokost - eftermiddags frugt og aftensmad. Lige som i dp...
Måske der er vitamin mangel... Han får ellers både frugt og grønsager
Sonne. ja der fulgte jeg også med - på dit indlæg.
apr 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 142
Det vigtige lige nu er han får mad og især væske.
Hvad siger sundhedsplejerske og læge??
Mette K
Mine tabte sig ikke da de begyndte at kravle/gå.
mar 2008
Tit må jeg også overgive mig, og stikke ham enten en makral mad eller en leverpostejs mad...
jun 2008
apr 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 142
Jo jeg fik at vide at når børnene begyndte at kunne komme omkring tog de ikke så meget/hurtigt på... det er jo egentlig klart nok.
jun 2008
feb 2009
Sonne: Pasta nægter han pure at spise. Men ja her får vi også kødsovs hvor vi 'gemmer' kartoffelstykker i. Her vil han stadig kun have leverpostej - har prøvet en del pålæg og smøroste.
Syntes bare når han skydder godt i vejr - burde vægten lige stille følge med... ikke stå stille...
mar 2008
feb 2009
mar 2008
træt- hængetræ- trist- småt spisende