Er det "normalt" ? (langt) {{forumTopicSubject}}
Heej.
Jeg har brug for nogle kloge hoveder..
Håber nogle kan hjælpe mig.
Nå men, sagen er den at søndag i sidste uge, blev min søn syg. Han skreg og skreg. Mandag tog jeg til læge med ham, og det viser sig at han er blevet forkølet og at det har trukket ud i ørene. Han er så pylleret og meget sløv hele ugen. Jeg holder selvfølgelig øje med ham og måler hans tempratur. Han har ikke feber. Men så lørdag, da hænger han bar totalt. Hans øjne hænger helt nede på kinderne og han kan snart ikke holde sit hoved. Jeg måler straks han tempratur igen, den er så på 40,4. Jeg ringer med det samme til vagtlægen, vi får så en tid lidt efter. Han blir tjekket derude og vi skal ikke være bekrymret hvis man bare kan få kontakt til ham, og han gider drikke og spise. Og det kan vi. Så det var jo godt nok.. Søndag (i forgårs) var hans tempratur nede på 38. Så det går den rigtige vej.. Jeg får så mistanke om at det måske kan være hans hals, fordi at han ser mærkelig ud i hovedet når han drikker og spiser. Så jeg ringer til lægen (min egen læge) igen. Og får en tid med det samme.. Ganske rigtigt, så han han halsbetændelse Og idag, er han blevet meget mere snottet.. Her til morgen da jeg skulle skifte ham, er han fyldt med bitte små røde knopper. Hva kan det mon være?
Jeg skal være bekrymret for min lille guldklump, eller er det meget normalt det her?
Han har bare været så uheldig. Han har været syg i over en uge nu..
Jeg er så bange for at det måske ku være den der grimme svine influenza..
Knus en bekrymret mor.
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Men er du usikker så kontakt lægen. Derudover tror jeg ikke det er svineinfluinza, da derer konstateret halsbetændelse, men igen er du usikker så kontakt lægen.
God bedring med ham.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 276
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 222 Svar: 557
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 351
Har fået en tid ved lægen i dag
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 222 Svar: 557