799 visninger
|
Oprettet:
Dårlig mave {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Som jeg har skrevet i et tidliger forum, så vil min søn ikke rigtig spise eller drikke.. Han er begyndt at sove rigtig meget, i forhold til hvad han plejer.. Og han er blevet rigtig pylleret.
Han har så os haft rigtig tynd mave de sidste 5 dage, (imorges over sked han alt tøj igen) bør jeg køre til vagtlægen med ham, eller vil det nok gå i sig selv igen.?
Kram fra en bekrymret mor..
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 384
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 222 Svar: 557
Vi køre på 5 dag nu..
Hans ballance er heller ikke som den plejer.. Han vælter meget rundt, i forhold til hvad han plejer.. Har har kun gået i godt 2 mdr. men de sidste par dage, er han godt nok begyndt at vælte en del. I forhold til hva han plejer.. Ved ikk om det har noget at sige..
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Drikker han? kan du få mad i ham? Skider han flere gange i streg eller de alm 2-5 gange? Har han fået meget juice på det sidste?
Det lyder til at han er dehydreret, pga dårligr mave.
Ville helt klart ringe til vagtlægen, det er okay de har dårlig mave - men ikke tør ble - mat - sløv - ukontakt bar - mm.
mar 2008
(Hans ble plejer at være totalt våd om morgen, men i de dage her, er den ikke engang halv så våd)
Hans bløde plet er næsten helt væk. Så det kan jeg ikke se på den..
Har lige snakket med vagtlægen, og de vil ikke se ham, så længe han ikke har feber og kaster op.. Så jeg må se tiden an til på mandag, også må jeg til egen læge, hvis det ikke har ændret sig indtil da..!
mar 2008
Men man høre jo gang på gang, at de skide vatglæger ikke gider gøre noget.. Desværre..
Men så er det godt at vi har sådan en go læge selv..! Så ham køre jeg til på mandag..
Kan sku ikke li at han har det sådan. For sådan har han ALDRIG været før.!!
feb 2009
Lav smuthies, lav det han kan lide, tilbyd ham konstant noget at drikke. Ved ikke om der der man kan få til at stoppe tynd mave også må bruges til de små...
Frederic havde i start af okt, hvor han slet ikke ville have mad - det er vi vant til, men så længe han er ok - går det og vi ved det kun er en periode. Men på 6 dagen var han ligbleg - mat - sløv mm. Vi tog til vagtlægen og 6 min efter sad vi atter ude i bil, med de ord at det er helt normalt at børn ikke spiser i flere dage. Han hverken lytted eller rørte ham. Vi tog til egen læge om mandagen og laved en turbo henvisning til børne amb. Vi er stadig igang med udredning, vægtkontrol, astma medicin, hoste dagbog, lorte dagbog mm. Næste kontrol står den også på priktest for fødevare allergi.
mar 2008
Altså de vagtlæger... De bekrymre mig sku. Se bare i dit tilfælde, altså hallo, hvorfor reagere de ikke..! Man høre jo os om børn, der desværre går til, fordi at vagtlægen ikke høre på dem. Og det sidder sørme os i mit baghoved. For prøv og tænk, hvis barnet virkelig fejlede noget alvorligt..
mar 2008
feb 2009
Nogle siger at en kogt afkølet stofble i ble kan hjælpe mod den røde ende, vi bruger og har altid brugt og bruger den crem der kun er udvilket til banrenumse fra Aderma
Det er skisme hårdt at stå med et sygt barn.
Det var vores 1 fysisk møde med vagtlægen og der var han 13 mdr. Den første gang da han var 5 uger, sagde han i tlf at vi skulle køre direkte på børne afd og han ville ringe og sige vi var på vej. 2 timer efter ank lagde vi ham på operations bord og så ham 5½ time senere, så lidt positivt kan vi sige om lægevagt. Men syntes de er ret ringe, og tager hellere til egen læge...
mar 2008
Heldigvis har jeg taget ham i og lave stort hvergang Så han har HELDIGVIS ikke fået rød numse.. Det ska ljo næsten bare sætte 2 min. så kan se få rød numse. Men jeg har været heldig.. Jeg putter pudder på, hvergang jeg har skiftet ham.!
Ja se bare. Igen dårlig omtale om de dumme vagtlæger..:-( Øv altså.
Hvorfor vil de ikke snart lytte lidt til en øv bøv. De blir aldrig kloger..
Dårlig mave