{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

debat drop {{forumTopicSubject}}

jeg sidder og ser at der er forælder der går far deres barn når de skal have drop..
de forsår jeg bare ikke. hvordan kan man gå fra sit barn når de har aller mes brug for en?
jeg har været der hver gang mine drenge har fået lagt drop, og de gange den store er lagt i narkoce og igen når han kom på opvågningern..

hvad gør i. og hvad er grunden til i i går og ikke mander jer op og er der for jeres barn ja de gør ondt men helt ærllig og lille sit barn i fremmet arme men de i forvejen er vild bange!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  debat drop
  • #1   6. okt 2010 okai så dett ikke bare mig.

• #3   6. okt 2010 siger heller ik de er dårlige forælder men forsår ik man ikka mander sig op. og siger jeg kan ik lide det emn jeg skal men behøver jo ik kigge

• #4   6. okt 2010 Jeg overlader det til farmand.. Jeg går ikk fra lokalet, men vender mig om... Jeg er panisk angst for nåle, og blir derfor mega dårlig så snart jeg ser dem.. (Og her snakker vi ikk knappe- og synåle.. ;P)

• #5   6. okt 2010 lykke okai ja mathias er født med hul i hjertet og vi lå helt i odense bor på sjæland jeg var alene og meget und med ham der kom ingen på besøg. sygeplejskerne spurte mig tit om jeg ik ville ud men kunne simpelhen ikke gå fra ham.. den lille har jeg sidet med mens han blev udpumpet med slanger ned i halsen der blev jeg også dårlig da det lød som om han blev kvalt det er ik for og hakke undskyld hvis det lyder sådan men forstår det ikke jeg sider ned og kigger på ham for ik og blive dårlig men jeg er der

• #6   6. okt 2010 men bare der er en forælder er de okai må være dejlig far kan været der hver gang

• #8   6. okt 2010 Michelle - Her tager farmand gerne fri for sin søn.. Han er med til alle de obligatoriske undersøgelser, og da vi var indlagt 14 dage da han var 3 mdr var far hos og HELE tiden... smiley Han har kun misset en undersøgelse fordi han var i Giesen i Sydtyskland...

• #9   6. okt 2010 det gør far også her men han kunne ik være i odense 3 mnd og heller ikke komme kl 2 om natten når vores søn blev dårlkig kunne ik sige i må lige vente 2 timer. hvad ville i gøre hvis i var alene kl 3 om naten og der ik var ander

• #10   6. okt 2010 Michelle - Nej, det kan jeg godt se.. Jeg måtte oss være stærk den første tid efter jeg havde født hvor vi var indlagt.. For far arbejdede jo.. De var heldigvis skide søde og hjalp mig godt igennem det når der skulle tages prøver.. Det gjorde ondt på mig og jeg græd, for jeg fik det fysisk dårligt af at de sku stikke ham..

• #11   6. okt 2010 jeg græder også nogen gange især hvis de skal stikkes mange gange

• #12   6. okt 2010 Hæl prøver kan jeg efterhånden klare, men dem har han oss fået taget VILDT mange af.. Men direkte sprøjter kan jeg bare ikk klare..

• #13   6. okt 2010 smiley

• #15   6. okt 2010 sådan har jeg det også. kunne ik gå fra mine drenge

• #17   6. okt 2010 jeg kan slet ikke gå ud anken on mit barn er et ande sted og har brug for mig. pu ha

• #18   6. okt 2010 Jeg så af gode grunde ikk at Tristan fik lagt sonde, men så da den blev taget ud, og det synes jeg ikk var slemt..

• #19   6. okt 2010 og da farmand ikke kunne komme med tog mosser lulle over og var der :D:D:D:D:D hehe ..

• #20   6. okt 2010 Nemlig Lulle.. smiley smiley Og det var rigtig skønt at du kunne.. smiley

• #21   6. okt 2010 jeg har os været der da emil skulle ha sonde- eller nej en sonde slange ned for at suge mad op , der var jeg selv på sygehuset med ham .. Men da han fik lagt drop var det far der stod ved ham og jeg sad på sofaen ..
    Kan heller ikke have det ved Emil .. Men som sagt holdte jeg Sødeste lille Tristan da han skulle ha sin 1 års vacc .. smiley

• #23   6. okt 2010 Malena : Hihi self smiley smiley

• #24   6. okt 2010 Det er ikke et svagheds tegn at sige fra - men stærkt at man kan sige fra. Hellere en trøster end en mor der ligger på gulvet og er dårlig eller lign. Det var hvad jeg fik at vide på børne afd de gange vi har været der.

Frederic skulle opereres akut en søndag aften, da han var 5 uger gammel.

Der var 2 sygeplejesker til at holde ham nede med ble'er og lægen til at stikke. Lægen forsøgte 6 gange uden held og det eneste jeg kunne se var hans små 5 uger gamle ben sparke i vilden sky og så de smerte skrig han gav hver gang han forsøgte at finde en blod åre og rode efter én. Da den næste børnelæge blev tilkaldt valgte vi at gå ud, hellere komme stærk tilbage end at han skulle se os forældre med panik - tårer mm i ansigt.

Da han var 9 uger røg vi atter afsted. Der fik han lagt den oppe i tindingen, da det var det bedste sted. Han fik 3 poser medicin hver 8 time og ellers løb der sukker/saltvand i drop - i 6 lange dage og derefter medicin herhjemme 2 gange om dagen Der gik jeg også ud og vil hellere komme ind som trøster når det var overstået.

Jeg føler mig ikke som en ringere mor, fordi jeg valgte at gå ud. Frederic har heller ikke lidt nogen skade.

Har siden været ved hans side ved alle blodprøver - prik test's osv. Hvilket er blevet til mange da vi render til kontrol hver 2. mdr i snart 1 år nu.

Egentlig mærkeligt at skulle forsvare sig...

• #25   6. okt 2010 ja som barnett er ryk ved.. men jer der ik selv kan? hvad ville i gøre hvis i var alene med barnet og det skulle gøres nu.. ville i så også gå og lade barnet være alene med de fremmet onde mensker og slett ingen de er trykke ved??

• #26   6. okt 2010 linda de har jeg også prøvet bare kl 2 om natten jeg kunne silpen hen ikke gå selv om en sygeplejske spurte om jeg ikke ville til sidst kom nakoce læge og lade det drop i tenningen

• #27   6. okt 2010 Nu er børnelæger - sygeplejesker mm jo ikke onde mennesker og fremstille dem som onde - gavner da ikke sagen. Syntes de gør et fantastisk arbejde.

Fremmed? Nej vi fik fast sygeplejeske fra da vi trådte ind og hun var den sidste vi sagde farvel til.

De udfører deres arbejde, men har hjertet med. Ingen kan stikke i en baby uden at denne skriger i vilden sky.

Vi ank søndag kl 22 ca og vi lagde ham selv på op. bordet 2 timer efter ank og så ham først 6 timer senere.

Hvad I andre ser som at fejle som mor, ser jeg som en styrke til at sige fra.

• #28   6. okt 2010 linda : at ingen kan stikke i en baby uden de skriger vil jeg så ikke give dig ret i .. Da Emil 3 uger gammel skulle ha drop og under kniven sagde han ikke et kuk , hverken da han fik lagt droppen eller da han blev bedøvet .. Så det er ikke helt rigtig smiley

Men giver dig ret i at man ikke er hverken svag eller en dårlig forældre fordi man vælger og gå .. Jeg kan hellere ikke ha sårn noget med mig selv og mit eget barn .. smiley

• #30   6. okt 2010 jeg ser dem jo ik som onde men helt erlig men dreng på 2 ser dem som onde og kunne aldrig finde på og aflever ham til dem og så gå ud lade ham være alene med dem han er bange for mens de er "onde" ved ham. og så komme tilbager.. ser det ik som svigt forsår bare ik men kan

• #32   6. okt 2010 Hvis de rammer rigtig første gang siger han som regl heller intet.

Men her for 14 dage siden da han skulle have taget 8 nye glas blod til prøver mm, smutted hans åre og hun prøved at fiske efter den - inde i armen, men måtte opgive og tage den anden arm. Da hun var færdig sagde han blot; dame læge et fjolle hoved - ikke av arm mere. Og Frederic er ikke utryg sådan et sted, men charmer sig ind og skal holde i hånd med sygeplejesken fra venterum og til undersøgelses rum.

Når han skal vaccineres skal han være med til at holde sprøjten og trykke vaccinen ned i låret.

• #34   6. okt 2010 Jeg kan ikke gå fra Sigrid når hun har brug for mig. Eller jeg har brug for at være der for hende for i bund og grund er oplevelsen med at blive lagt i narkose f.eks grim uanset om det er mig eller en fremmed. Tror bestemt at frygten er lige stor uanset.

• #35   6. okt 2010 NU har jeg ikke fået lagt drop som barn (af hvad jeg kan huske), men min mor måtte ikke være i lægeværelset når jeg skulle stikkes som helt lille ,da hun den aller første gang stak lægen en lussing smiley Da jeg så blev større gik hun med, men sad lidt væk fra os..

Hvis Katja engang skulle have drop ville jeg være der for hende, det er også mig der har været med ved lægen hver gang hun er blevet stukket..

Jeg hader nåle, men det skal ikke påvirke min datter.. Jeg sidder med hende og kigger væk, og trøster når hun ahr brug for det..

Kommentér på:
debat drop

Annonce