{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.607 visninger | Oprettet:

Værste aften ever (lang) {{forumTopicSubject}}

Puha, har haft den værste aften nogensinde.
Min søn skulle overnatte ved sin far fra fredag til lørdag, og hentede ham derfor i dp.
Han skriver til mig omkring kl 18 om det godt kan passe han allerede skal ind og sove, jeg svare ham at det kunne sagtens være, men at jeg ville råde ham til at holde ham vågen til klokken 19, så han ikke vågnede alt for tidligt lørdag.
Så har mig og kæresten været inde efter pizza og jeg sætter mig tilrette i sofaen, og ser frem til en rolig aften.
Men pludselig ringer min tlf. Jeg ser at det er simon's far der ringer og skynder mig og tage den, den eneste jeg høre er at han er ude af den og siger "gider i ikke at skynde jer herover, simon" Mit hjerte gik helt i stå, jeg smed alt hvad jeg havde i hænderne, løb ud af døren uden sko og jakke, hedligvis var de ovre ved simon's farmor og derfor kun et par blokke væk.
Jeg braser ind af døre, og ser min søn helt stiv og tom i blikket, de fortæller han var gået i kramper og var blevet bevidstløs, og havde 112 i røret.
Jeg tager meget bange min søn i armene men han bliver helt slap, og har blå læber. Jeg kan slet ikke få kontakt, min kæreste kommer lidt efter og tager sig af simon, og jeg bryder sammen.
Ambulancen kom og vi blev ført ind, simon er stadig ikke ved sig selv, og kan slet ikke fokusere.
Det ender med der står tre ambulancefolk og gør alt muligt. Simon kommer endelig til at græde, men kan stadig ikke fokusere.
Ambulancefolkene siger at han har fået en feberkrampe anfald, og vi skal ud på børneafd.
Da vi kommer der ud, får han taget sin temp, som er 39,7 og lægen fortæller hvad en feber krampe anfald er. Vi fik dog lov at tage ham med hjem, efter tjekkene, hvilket fik simon til at blive lidt frisker.
Jeg er stadig meget rystet og tør ikke ligge mig til at sove, er bange for det sker igen.

Puha, undskyld det lange indlæg, havde bare lige brug for at komme ud med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værste aften ever (lang)
  • #2   13. nov 2010 puha ej en oplevelse.

    hvad er feberkramper og hvad får de det af?


  • #4   13. nov 2010 Puha, sikke en oplevelse ! Stakkels Jer.. smiley
    Håber han bliver hurtigt frisk igen smiley


  • #5   13. nov 2010 Føj en grim oplevelse.. Håber snart I allesammen er på benene igen! .. Øv altså.. smiley

  • #6   13. nov 2010 ouha hvor forfærdeligt ... både for jer og simon mens osse for sions far smiley
    synes det er flot han ringede og bad jer komme ... hvor må det have været væmmeligt for ham ...og for jer at få så grim en opringning ...
    godt det hele gik godt.......
    håber i alle får talt om det og at det ikke skræmmer simons far for at være sammen med sin søn ... og jer for at sende ham afsted slf....

    min mindste datter led osse meget af feber kramper som lille.....
    husker tydeligt hvor bange man blev.....¨til sidst lærte vi dog at kunne forholde os til det og reagere ...... men det ser bare SÅ væmmeligt ud og man bliver sindsyg bange !
    vores datter er lige fyldt 3 ... og syv ni tretten .. har hun ikke haft disse anfald det sidste halve år smiley

    god bedring ...


  • #7   13. nov 2010 Tusind tak allesammen.
    Det var rigtig grimt, og vi har fået oplyst hvordan vi skal forholde os hvis det skulle ske igen.
    Simon bliver 13 måneder her den 21.
    Han er stadig rystet her idag, og har stærkt brug for tryghed.
    Men ellers er han aktiv.


Kommentér på:
Værste aften ever (lang)

Annonce