{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

gaia skal til læge {{forumTopicSubject}}

ja jeg har taget en beslutning i dag da gaia har svunget mellem 38.2 og 38.8 siden tirsdag

indimellem bliver ked af det når man ligger hende ned, men jeg er lidt i tvivl om det er sygdom eller hendes 2 tand der giver hende feber.

men da jeg er en være pyller mås har jeg nu besluttet vi skal til lægen og har bestilt til 11.50

hvad ville i havde gjort når det ikke er mere feber end det hun har

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gaia skal til læge
  • #1   26. nov 2010 Hvor gammel er hun?

Hvad siger hun til at du stille vrider i hendes øre? hive lidt nedad - bagud og udad? hvis hun skriger - er det helt sikkert ørerne... Så afsted til lægen...

Især nu du siger at det er værst når hun ligger ned, børn med ørebøvl brokker sig ved at komme ned at ligge.

Det kan jo være den børnesygdom der hedder 3 dags feber, eller lægernes ynglings; det er nok en virus...
    Så længe hun drikker - har våde ble'er og ellers er nogenlunde sig selv.

• #3   26. nov 2010 charlotte.
    Tror de mdr og år de skriver er statistisk set og regnet ud.

Her har vi ikke prøvet div børne sygdomme endnu (lunge/hals/ mellemøre betændelse - 3 dags feber - skoldkopper - influenza - omgangs syge og alle de andre) Han har 'kun' være forkølet 5-6 gange i hans liv. Feber havde han lige en ½ dag i forgårs og det er over 1 år siden han sidst havde feber.

Så det jeg ved om div sygdomme er noget jeg har læst mig frem til.

• #4   29. nov 2010 hel vores net har væretgået ned. gaia har ingenting med øre eller andet der er nok tænkder vil lægen skyde på

Kommentér på:
gaia skal til læge

Annonce