{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.116 visninger | Oprettet:

update på verdens sygeste barn ! {{forumTopicSubject}}

Ja Oliver som KONSTANT er syg, indlagt osv. Blev jo indlagt for noget tid siden med over 41 i feber - har bare ikke haft overskuddet til at update jer før nu.
Han havde simpelthen sådan en slem mellemørebetændelse, at de var nød til at lægge ham i fuld narkose og prikke hul på hans trommehinde. Da han vågnede op fra narkosen havde han fået lagt et drop med noget antibiotika i, og vi skulle så blive på børneafd. til dagen efter.
Det hele går fint og hans temp falder heldigvis, og vi får så lov til at komme hjem smiley smiley LYKKELIGT !
da vi så vågner næste morgen er han FULD af røde plamager over alt på kroppen, vi bliver igen indlagt og det viser sig så at være pencilinallergi (muligvis) vi skal så om 14 dage ind på børneafd igen og have taget prøver osv. og indlægges igen så de kan give ham pencilin under kontrol.
Og her idag skal vi så til ørelægen hvor han skal til en forundersøgelse, så han kan få sat dræn i smiley

Nogen der ved hvad de gør til sådan en forundersøgelse ?

Nå men det var ihvertfald sådan som landet ligger her hos os i det snefyldte Randers ! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  update på verdens sygeste barn !
  • #2   30. nov 2010 Uuh, læste godt din anden tråd omkring hans ører, hvor træls han skal være syg heletiden..
    Kender det godt, min Oliver var syg fra Oktober 09 til 2010 her i påsken.. smiley .. Det er super nederen og super hårdt og blive ved med at klare at se på som forældre..

Håber snart det går en bedre vej for jer..

• #3   30. nov 2010 der sker ikke så meget i en forundersøgelse. lægen kigger ham i ørene og måler trykket i øret..
    og så får i en tid til operation..
    operationen tager ca 15 min..
    og han bliver self lagt i fuld narkose..

min datter har også problemer med ørene..
    og var også konstant syg lige intil hun fik lagt dræn i ørene..
    så har hun ikke være syg på samme måde mere..
    de gang hun har været syg har været "alm" ting som alle andre børn får..

men det er ikke så slemt..
    det eneste er at han må ikke være syg når han skal opereres..
    dog en smule forkølelse er ok...
    men det er pænt svært at holde dem raske inden operation..

vi måtte udsætte det 2 gange..

men en 14 dage før operation er det en god ide at holde ham hjemme og indedøre. og uden for kontakt med fremmede baktusser..
    det måtte vi gøre..
    det er hårdt men umagen værd..

held og lykke med bette trolden..
    ved hvordan du har det.
    jeg har 2 allergibørn. som ligeledes har været inde og ligge et "par" gange..
    sidste operation vi havde var så sent som i sidste uge.. den store på 9 år var inde..

Kommentér på:
update på verdens sygeste barn !

Annonce