{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.292 visninger | Oprettet:

Trorede at hun skulle dø :'( {{forumTopicSubject}}

nsdag den 11/5, havde jeg lige haft badet Mira og givet hende tøj på. Vi stod ude i vores gang foran spejlet og pjattede, pludselig ligger hun opad og jeg tænker hvad det mon er hun har fået øje på.. Hun griner ikke eller noget.. Jeg går ind i stuen, hun er helt rød i hovedet og kommer med en brumme lyd. Jeg kan overhovedet ikke komme i kontakt med hende. Hun er fuldstændig væk. Jeg tænker 112. I det samme kommer min kæreste hjem. jeg siger bare hjælp.. Der er noget galt med Mira. Han får hende i armene, og hun begynder at krampe. Hun blir fuldstændig grå i ansigtet, Jeg kommer igennem til 112 men jeg er i kæmpe chok og jeg hyperventilere. Jeg trækker ikke vejret normalt. Det eneste jeg tænker er at nu mister jeg min lille pige, nu dør hun.
Kæresten overtager telefonen, og vi får at vide vi lægge hende ned og tage alt hendes tøj af.. Jeg prøver at tage det af. men hun er fuldstændig stiv.. Hun kramper stadig med hendes hoved og er stadig helt væk og livsløs i øjnene. Jeg får det af hende og kommer med en kold klud og ligger på hendes brystkasse, og så begynder hun at græde. Ambulancen kommer, og Mira får ilt i ambulancen og får tjekket sit blodtryk osv.

Hun får taget blodprøver på sygehuset men de viser intet..
Hun har ikke feber elle noget.

Lægerne ved ikke hvad det er, men de tror det er epilepsi..
De vil dog først undersøge det nærmere ved næste anfald.

Jeg husker ikke alt hvad der skete hjemme, jeg har nogle "black out" Men dette er ihvertfald hva jeg kan regne ud og fået at vide der er sket..

Kan feks ikke huske at vi gik ind i ambulancen, pludselig sad jeg der bare med Mira på skødet og jeg sad med en iltmaske for hendes hoved..

Nu må vi bare vente og se om der kommer et anfald mere eller ej.. :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trorede at hun skulle dø :'(
Kommentér på:
Trorede at hun skulle dø :'(

Annonce