{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Læger of sp!! Meget Meget langt {{forumTopicSubject}}

det startede da jeg ikke kunne amme mere og gik over til mme, og jeg spurte lægen om han ikke skulle have det allergivenlig mme for jeg havde mælkeallergi og pollen allergi, nej nej sagde lægen og sunshedpl. det var der absolut ingen grund til.

Nå men jeg giver min søn mme, og så begynder han at blive stoppet og sover ikke godt mere. jeg tager til lægen og de siger at det bare er en virus, det tror jeg så på.
Der går 14 dage og han bliver dårligere og spiser nu mindre og mindre og hans mave fungere ikke mere som den plejer og han får kramper, men tager stadig på, men jeg tar til lægen og siger det ikke kan passe at han skal have det så dårlig og han har ingen feber men lægen og sp bliver ved med at sige det er virus.

der går en uge mere og nu spiser han næsten igenting og han "forsvinder" ind i sig selv og da er jeg ved at gå i panik. han vliver vejet og han har kun taget 40 g på, på 10 uger og vi bliver sendt til lægen som sender os videre til viborg, men de finder ingenting, ikke andet end at han er forkølet. jeg forslå om det ikke kan være mælkeallergi da jeg har det, men det kan der ikke komme på tale.
vi bliver sendt hjem efter 5 lange dage, men han er stadig dårlig. til sidst beslutter jeg for at sende ham til zoneterapi og der siger hun så at han har mælkeallergi og han er meget medtaget af det, i form af at hans mave overhovedet ikke fungere, han har meget ondt i ørene og hans slim hinder er meget med taget.

jeg køber straks allergi venlig mme og allerede efter 3 dage fungere hans mave og fra at spise 30-50 ml spiser han nu 180-210 ml og er næsten ikke snottet og en meget glad dreng der griner og leger selv.

undskyld at det blev så langt, trængte bare sådan til at dele min oplevelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læger of sp!! Meget Meget langt
Kommentér på:
Læger of sp!! Meget Meget langt

Annonce