{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.094 visninger | Oprettet:

Gastroschise-baby {{forumTopicSubject}}

Venter du/i en gastroschise-baby? eller kender du nogen som gør og vil gerne vide mere om sygdommen?

Så se denne hjemmeside:

www.rumtrold.dk/gastroschise

På siden kan du læse om sygdommen og du kan læse Bea's beretning om hvordan hun og kæresten Kevin kom igennem forløbet med deres lille Thøger..

Jeg har selv haft rigtig god hjælp i Bea under min egen graviditet med en gastroschise baby, da hun er rigtig god til at svare på spørgsmål, og ikke bare giver det svar man gerne vil have..

Jeg håber at i vil kigge forbi siden, så budskabet om gastroschise-babyer kan blive mere udbredt end det er nu.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gastroschise-baby
  • #1   23. nov 2011 Hvad er det for en sygdom??

  • #3   23. nov 2011 Det står ret godt beskrevet på hjemmesiden, men kort fortalt betyder det at babyen bliver født med tarmene udenfor kroppen.

    Det er en sygdom som desværre bliver mere "almindelig" blandt børn af unge mødre, og man ved ikke hvorfor den opstår..

    Der er MANGE som ikke aner noget om hvad det er og at det overhovedet kan forekomme, så jeg synes at det er vigtigt at sprede budskabet lidt..
    Ikke for at male fanden på væggen eller noget, bare for at informere smiley


  • #4   23. nov 2011 Tenna - Okay... smiley

  • #5   23. nov 2011 En grim "sygdom".. har selv mistet en lille dreng i 36 uge af graviditeten pga af det for en del år siden.. vi manglede rigtig meget oplysning omkring hvad det egentlig var.. fx havde ingen fortalt os at han kunne dø i min mave..

  • #6   23. nov 2011 Signe L: Det lyder rigtig forfærdeligt! Det er jeg ked af at høre.. smiley
    Heldigvis lærer lægerne mere og mere om sygdommen, og det betyder at vi idag får rigtig god info og at lægerne ved hvordan de skal håndtere os..


Kommentér på:
Gastroschise-baby

Annonce