hjælp ang Fnat :s {{forumTopicSubject}}
hej mødre og fædre derude...
Ja, sagen er den, jeg blev ringet op af vores dp idag ved tolvtiden, hendes egen søn på 11 år var blevet sendt hjem af sunhedsplejerske i skolen, da han havde fået konstateret fnat... Så hun siger til mig at Theo skal i behandling, selvom ingen af hendes dp børn har noget (endnu) så jeg tager selv ned til lægen for lige at vende den med ham, og han siger at vi ikke skal i behandling, med mindre der kommer symptomer på det... Jeg har nu alligevel købt det, men ved ikk om jeg skal give ham det, eller om jeg skal følge lægens anvisning???.... Hjææælp, dp eller læge??? Hva skal jeg lytte til, og hva er det bedste? For hvis det kan forebygge fnat, er det jo bare at give ham behandlingen, og så er vi på den sikre side....
Og må lige sige, at han altså ingen symptomer har overhovedet...
Vasker self ALT, og noget får en tur i fryseren også, men hva skal jeg lige gøre angående behandlingen???
undskyld det blev så langt, men ja, er lidt forvirret....
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 122 Svar: 601
Og lægen sagde at vi forældre ihvertfald ikke skulle bahandles, med mindre vi fik symptomer på det....
fryser dog alligevel en del ting i et døgns tid, for at være sikker...
Nogle andre som har prøvet det, og hvordan er processen mm?
jan 2011
tænker os, self følger man lægen, men iiih sys ikk det sjovt li den her situation... :s
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 80 Svar: 273
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
jan 2011
Men self giver jeg ham behandling, men er det virkelig nødvendigt at vi får behandling, hvis vi kan nå at snuppe smitten ved hans behandling?...
tænker bare, det er sku en dyr omgang skal af med 1000kr, hvis vi alle skal igennem den behqandling, og vi ved jo stadig ikk om vi har det.... puuuha... av av pungen her i december
sep 2008
jan 2011
sep 2008
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 89
vi gik til hudlæge med majse i laaang tid hvor vi troede hun var allergisk eller havde eksem, så hun fik en masse creme og rødt bad. og det kløede helt vildt på hende. det var så synd for hende..
og til sidst fandt vi ud af det var fnat. og en behandling var det væk.
Så for guds skyld behandle ham og jer selv..
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 55 Svar: 646
Nu ved jeg ik hvilken behandling du har fået, men jeg fik NIX creme, og det skal smøres på, tør og ren hud efter bad, så skal man sove i helt rent sengetøj og så skal det sidde på i 12 timer cremen. Derefter skal det vaskes af og sengetøj og det tøj man har haft på skal vaskes, og så skal behandlingen gentages efter 14 dage... mener jeg Sådan husker jeg mine behandlinger (:
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 55 Svar: 646
hjælp ang Fnat :s