{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.934 visninger | Oprettet:

Snot vs. pålædning {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg er 1 gangs mor og derfor helt på dupperne da min søn på 2 mdr. vågnede imorges og var meget snottet!

Tænkte med det samme: SHIT DET ER MIN SKYLD!!, fordi jeg ik har givet ham nok tøj på.

Han vil KUN sove i barnevognen om dagen, og sover gerne 3-4 timer i streg når han ligger derude -(i øvrigt i vores udestue, hvor der er køligt men ingen træk)
For et par dage siden hvor der var lidt "varmere" altså over frysepunktet, var han faktisk helt svedt da jeg tog ham om. -han havde haft tøj på som jeg plejer at give ham på; body, langærmet bluse, bukser, hue og så hans forede flyverdragt og under dynen... Tænkte at NU var det nok ved at være for varmt så næste dag skiftede jeg den ud med en alm fleece køredragt og ingen langærmet trøje.. Men er det for lidt???

Nu er han snottet, ved ik om det er et tilfælde for han er normal vis en varm nok dreng!.. skal lige siges at han ik er pyller (mere end normalt smiley eller feber... Så det er kun snot...

HVAD SOVER JERES BØRN I NU HER? ..og kan jeg godt ligge ham i barnevognen selvom han er snottet? for han sover ELENDIGT ellers :-S

Kh. AK


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snot vs. pålædning
Kommentér på:
Snot vs. pålædning

Annonce