Snot vs. pålædning {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Jeg er 1 gangs mor og derfor helt på dupperne da min søn på 2 mdr. vågnede imorges og var meget snottet!
Tænkte med det samme: SHIT DET ER MIN SKYLD!!, fordi jeg ik har givet ham nok tøj på.
Han vil KUN sove i barnevognen om dagen, og sover gerne 3-4 timer i streg når han ligger derude -(i øvrigt i vores udestue, hvor der er køligt men ingen træk)
For et par dage siden hvor der var lidt "varmere" altså over frysepunktet, var han faktisk helt svedt da jeg tog ham om. -han havde haft tøj på som jeg plejer at give ham på; body, langærmet bluse, bukser, hue og så hans forede flyverdragt og under dynen... Tænkte at NU var det nok ved at være for varmt så næste dag skiftede jeg den ud med en alm fleece køredragt og ingen langærmet trøje.. Men er det for lidt???
Nu er han snottet, ved ik om det er et tilfælde for han er normal vis en varm nok dreng!.. skal lige siges at han ik er pyller (mere end normalt eller feber... Så det er kun snot...
HVAD SOVER JERES BØRN I NU HER? ..og kan jeg godt ligge ham i barnevognen selvom han er snottet? for han sover ELENDIGT ellers :-S
Kh. AK
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Frisk, kølig luft er rigtig godt når man er forkølet! Man skal også gerne sove med åbent vindue og rigtig køligt soveværelse, når de små er syge (og så selvfølgelig have tøj på til det).
Hæv madrassen lidt, så hans hoved ligger højt, og kom evt. myntedråber på savlesmækken - det løsner op.
Nogle børn bliver bare nemt snottet. Vito har lige været forkølet for 3. gang, og han er kun 7 mdr.
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 56
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Storm ligger ude i body, bukser, strømper, thermosutter, elefanthue og hans hummel fleecedragt, som er dejlig varm. Og så ligger han i en sleebee med sommerdyne i.
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 454
mar 2008
Det står i nogle foldere man får af bl. andet sundhedsplejersken men mine er smidt ud for længst
mar 2008
Når Storm har været syg har han haft uldundertøj (body+leggins) på og så har vinduet været åbent.
nov 2010
Nu bliver det for koldt, men i starten af vinteren da han var syg, fik han godt med uldtøj på, en hue, og så sov vi med åbent vindue. Det lettede helt klart.
Vi har lige begge haft en ordentlig tur (min stakkels baby var så hæs) og der kunne jeg godt mærke at jeg helt klart trak vejret bedre i den kolde bil, frem for i den varme stue! Og det samme må gøre sig gældende for de små
jan 2012
mvh. AK
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Det er svært at samligne babyer, da der er stor forskel på hvor meget tøj de skal have på før de sveder.
nov 2010
I de allrbedste intentioner, klæder vi dem på med rigtig rigtig meget tøj!
jan 2012
mar 2008
jan 2012
mar 2008
Snot vs. pålædning