3 mdr med syg barn {{forumTopicSubject}}
emma har døjet i tre mdr nu. de sagde først hun havde en tarm virus og var forkølet, og fik behandling for det
, så var vi af sted igen igen igen igen igen og haft vagt læge igen igen igen igen så efter 2 mdr fik vi afvide det var falsk strubehoste og vi fik flydene bricanyl som hjalp 2 dage
så vi være ved læge igen igen igen haft vagt læge igen. så fik vi afvide hun havde atmas og hun fik flixotide 2 pust to gange om dagen hjalp en lille uge
så her i weekenden har hun igen hostede u afbrudt og svært ved trække vejret og rallet og pivet hele tiden når hun trækkert vejret.
vagt lægen kom i går og lyttede på hende vi fik svaret gå til egen læge.
hendes hjerte slå hurtigere ind det skulle men han var ikke nervøs for hendes vejrtrækning.
vi har siden fredag sovet et par timer og emma har sovet 6 timer samlagt og er bare så træt men nu sover hun og er godt dupede på paondil atmas medicin flixotide og bricanyl.
vi skal til læge her kl 15 i eftermiddag
ved ikke rigtig hvad jeg vil trænger nok bare til få luft og en rask pige
god dag
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
vi fik også afvide at det var asmatisk bronkitisk og han kom i behandling. han fik det gradvis dårligt og kom akut på børneafd. de lyttede på ham og gav den behandling de giver asmatiker der ikk kan få luft og det hjalp ikk ! vi kom til egen læge og han så svaret derude fra og stoppede behandlingen. han skulle så også til en kontrolskaning af hjerte ( han er hjertebarn) for at se om det var det der gjorde at han ikk kunne trække vejret ordenligt. det var det ikk. vores læge konklusion er at vores søn har bløde bronkier ( staves) og derfor hoster meget.... vi skal så forvente at han vil være en del snottet til han rammer 10-11 års alderen.
men kan 100 % følge dig. jeg har også stået der hvor jeg ikk magtede mere og i desperation ringede til den børneafd han var indlagt på efter hans hjerteoperation, fordi der ikk var nogen inkl. egen læge der ville høre på os. og jeg synes det var synd for min søn at han skulle være så dårlig på det medicin. han slåsser så også med at de har fjernet noget af hans brissel ( imunforsvar) og derved bliver han også nemt syg....
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
i går havde vi igen vagt læge hun var helt slap og hev efter vejet og hendes feber steg bare til 40. men han lyttede kun på hende og sagde vi bare skulle forsætte med det medicin vi gav også give panodil hver 5 time et par dage i nat har hun såp heldigvis sovet nogenlunde uden alt for meget host
3 mdr med syg barn