{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.596 visninger | Oprettet:

Vaccine & feber {{forumTopicSubject}}

Hej

Har lige et spg vedr 12 mdr vaccine og feber.
Min søn blev vaccineret igår kl. 10 og havde det nogenlunde indtil igår aftes blev han lidt pylret men i nat kl. 5 vågnede han med høj feber og meget ked.

Mine spg er så :
Må jeg give ham panodil ?
Hvor længe efter denne vaccine må de have høj feber før man skal kontakte lægen igen ?

Takker på forhånd for jeres svar smiley

God dag til jer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccine & feber
  • #1   22. maj 2012 Min datter blev ikke vaccineret da hun var 1 år?? Men da hun var 3 mdr, 5 mdr, og 15 mdr?? Så hvad er det for en han har fået??

Og de må godt have feber et par dage - 3 efter;) og jeg ville nok give panodil hvis feberen var høj, og så trække ham af alt tøjet;)

• #2   22. maj 2012 Vito fik høj feber ved 5 måneders-vaccinen. Der fik han panodil i samråd med vagtlægen, og alt tøjet blev smidt. Han havde det virkelig skidt, men panodilen hjalp.
    her gik det væk efter en dags tid blot.

• #3   22. maj 2012 Han ligger bestemt også i sin ble lige nu og sover...
    Jeg tror jeg giver ham en panodil når han engang vågner, så kan det være han gider spise lidt.. Heldigvis drikker han fint smiley

Waldemar har fået 3 mdr, 5 mdr og nu her 12 mdr og igen når han blir 15 mdr...

Desværre har han haft meget høj feber de to første gange men det var ca 2 timer efter vaccinen også aftog det næste morgen...

Men ser lige tiden an til imorgen så må jeg lige kontakte lægen.

• #5   22. maj 2012 Tak Amalie smiley
    Ved hans 5 mdr var jeg til ekstra tjek hos lægen nemlig pga han havde feber i over et døgn og der sagde lægen at det ikke var normalt...
    Men han er begyndt at bost voldsomt - så måske jeg bare skal få ham tjekket uanset feber eller ej..

Kommentér på:
Vaccine & feber

Annonce