{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.906 visninger | Oprettet:

bræksyg og meget søvn?? {{forumTopicSubject}}

det er egentligt 2 forskellige spørgsmål, men here it we go...

vi holdte dobbelt op på familie fødselsdag herhjemme igår aftes, melissa var træt, og blev puttet efter at have gabt meget længe og pjevset, nå ja okay intet mærkeligt i det hun er kun lige blevet 1 år..
idag kigger jeg så ind til hende da hun endnu ikke har givet lyd fra sig 9.15, og en disorienteret lille pige kigger op, og er tydeligvis lige vågnet, nå ja okay det blev jo også lidt senere end normalt, hun får morgenmad og kl 11 er hun helt færdig igen, og vi må lægge hende ud i barnevognen, timerne går og da klokken bliver 17.10 og jeg mange gange har været ude og kigge, hvor hun bare har snork boblet, beslutter jeg altså at vække hende, jo jo et stk. forvirret 1 årig kommer op, og kan da lige deltage i aftensmaden, hvorefter hun igen begynder at gabe, jeg vælger at trække hende lidt, men hun pylrer og kl 19.10 beslutter jeg at putte hende, og hun er da også væk med det samme igen hmmm.....
jeg kan da ikke lade være med at tænke, mon hun egentligt har en virus eller noget hun bare vil sove væk??? for sove så meget har hun altså ikke gjordt siden hun var helt spæd, hun nåede jo kun lige at være vågen omkring 4 timer idag!!!

nå ja ja, men det næste er så, marcus havde det fint i aftes da vi puttede ham, han var træt og det var da også blevet ret sent, men han havde det godt, kl 5.30 til morgen vågner han så og over brækker det hele, dette gentager han så 5 gange inden vi stod op der kl 9. og har brækket sig noget der ligner 10-15 gange hele dagen, han har ikke været sulten og kun lige spist 2 små danone youghurt og en kinder mælkesnitte, og drukket cola (knægten får hvad han vil når han er syg) men intet har han kunnet holde i sig, så det er røget op hurtigere end det kom derned, til aften ville han intet have, det er jo helt sikkert en virus og ikke unormalt når han går i BH og flere andre har haft det også, men vi har aldrig prøvet det så voldsomt før, og han har i det hele taget ikke været meget syg siden han blev 2 år altså 1,5 år siden, bræksyge har han ikke haft i noget der ligner 2 år tror jeg..
nå men hvor længe kan man forvente at det varer ved??? og kan jeg gøre andet for ham end at pylre om ham, og være totalt hønemor???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bræksyg og meget søvn??
  • #1   17. sep 2012 Rigtig go bedring med ham.. Kender desværre ikk en mirakel kur, for vis jeg gjor ville jeg ha brugt den på min lille dreng på 2½ smiley han har været syg i nu 14 dage med opkast og diarre- tabt sig 3,5kg og kan intet holde i sig.. Vi går til kontrol med ham 2-3gange i ugen da han IKK må tabe sig mere.. Og intil videre er der ingen tegn på bedring med ham men håber da din dreng kommer hurtigere over det smiley

  • #2   17. sep 2012 Først rigtig god bedring!
    Der er ikke så meget at gøre end at pusle om ham/dem nu de små skidte.
    Lige en anden ting - Mælke produkter er altså det værste at gi et barn der kaster op smiley
    Gi noget vand/saftevand, og masser marie kiks, det plejer at hjælpe her hjemme smiley


Kommentér på:
bræksyg og meget søvn??

Annonce