Bassen er snottet :( {{forumTopicSubject}}
Ja vores lille Junior er snottet, og har været det i to uger nu snart hvis det kan gøre det. Hans næse er stoppet og når han spiser kan man høre han trækker vejret lidt "skidt" og at han har noget i næsen. Jeg drypper ham et par gange om dagen med saltvandskapsler og suger med en næsesuger men det som om det ikke rigtig har hjulpet. Sørger jo selvfølgelig også for ar holde ham godt varm. Noget andet jeg kan gøre? Skal til 5-ugers undersøgelse med ham (når ja, han er 5 uger gammel) og vil selvfølgelig høre lægen ad , men
Og han har faktisk siden han blev snottet været rigtig ked af det om aftenen og er svær at få til at sove og tage sutten. Kan det være pga evt vejtrækningsbesvær når han har sutten, men spytter den ud kort efter fordi det er svært at trække vejrer?
Ja ved i jo selvfølgelig ikke kan svare som sådan, men måske nogle hade prøvet noget ligende a
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Skru helt op for den varme hane ude på badeværelset, luk døre og vinduer, og sæt jer derud i korte intervaler. Kom en dråbe mynteolie i badet, så der kommer lidt i dampen.
I skal ikke være derude længe af gangen, især ikke hvis der bliver MEGET dampet til, men bliver der kun lidt, kan I sagtens strække den.
Det åbner op for luftvejene
dec 2009
Dampbad kan vi desværre ikke, vi har en ventilator så det ikke er muligt der bliver dampe derude, sålen når jeg ved det tager noget længere tid end ved vi andre at kmme over, trøster det mig lidt
Lene: så undlader jeg den. Kan høre når jeg bruger salt and så løsner det, og så kan han godt "trække" vejret ind så han suger det indad, og så har jeg indtil nu suget for at han ikke skulle sluge det, men jeg forsøger at lade være så
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
dec 2009
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 135 Svar: 484
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 51 Svar: 396
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Har aldrig selv brugt det, den store var over 1 år før han blev snottet første gang. Freya er 5½ mdr og hun er snottet, men kommer selv af med snot...
Et råd jeg har hørt en del steder og som folk har god erfaring med, så ville skam selv bruge det hvis det var..
Bassen er snottet :(