{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.940 visninger | Oprettet:

Heidi G
Heidi G
Tilmeldt:
10. dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Børn med meningitis {{forumTopicSubject}}

For knap 2 måneder siden var min søn på 11 måneder indlagt med meningitis, han var i behandling i 7 dage og vi kom hjem - og han virker til at være kommet sig 100% over sygdommen.

Men de siger jo at der kan opstå noget i løbet af deres liv, såsom dårlig hørelse, kronisk migræne og diverse andre øresygdomme. Er der nogle der kender noget til det, eller selv har haft børn med meningitis?
Kender ikke nogen der har været udsat for det samme, og har ikke rigtigt nogen at snakke med om det, så håbede lidt at kunne finde nogen herinde, som jeg har det tilfælles med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børn med meningitis
  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #2   18. apr 2013 Min søn havde det da han var 5 år, og er blevet døv på det ene øre, eller intet.

  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #3   18. apr 2013 Han lå i respirator i 1 uge.

  • #4   18. apr 2013 http://www.babygalleri.dk/fotoalbum/diverse_baby/10712-meningitis_forloebet min søn havde det også han var 8 mdr. Vi havde et virkelig forfærdentlig forløb.. Ingen troede på mig når jeg sagde det var mere end bare feber blev sendt hjem fra lægehuset 2 gange med besked på ikke at være så pylret og 1 gang fra børne afd.

    Den dag idag er jeg glad for jeg ikke gav op

    Desværre kunne desvære ikke lave den høre screening han blev tilbudt da han ikke vil sove under den. Jeg har mange tanker omkring det og vil gerne skrive med dig hvis du ha lyst.. Kender følelsen af at stå alene med det smiley

    Elias blev endelig indlagt natten til tirsdag hvor han havde været skidt siden natten til søndag. Mine forældre avede sølvbryllup om onsdagen så det var bare en hård besked for os alle


  • #5   18. apr 2013 Hvor er du fra?

  • #6   18. apr 2013 Kender 3 der har fået i meget forskellige aldre. Den ene fik det da han var 2 måneder og overlevede ikke..
    Den anden var 3 og er den dag idag døv på begge øre men ellers stod og rask
    Den 3 dreng fik det da han var 17 og det eneste men han har fået lidt koncentrations besvær


  • Heidi G
    Heidi G Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #7   23. apr 2013 Puha. Nogen skrækkelige oplevelser i har været ude for.
    Silas har ikke fået undersøgt hørelsen efter meningitis nu, men børnelægerne på børne afd siger at de er 99,9999% sikker på der intet er.
    I en alder af 13½ måned har han et RIGTIG flot sprog, og kan utrolig mange ord - det ville man ikke kunne hvis der var kommet noget med ørerne efterfølgende.

    Jeg bor i Struer. I er velkomne til at skrive, hvis i har brug for at dele nogen ting. Ligeledes vil jeg selvfølgelig også gerne dele noget med jer smiley


  • #8   23. apr 2013 Jeg bor i Ringkøbing så det var ikke så langt væk.. Jeg er nervøs min søn er fra okt 11 og har stadig kun meget få ord.. Det er ja, det, su(støvsuger), gry(gryde) ky(kykliky som en hane ) og det er så det. Elias var også så uheldig at brække lårbenet i september så vi har brugt rigtig meget tid på børneafdelingen smiley

Kommentér på:
Børn med meningitis

Annonce