{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.761 visninger | Oprettet:

Røde knopper {{forumTopicSubject}}

Har i set dette før ??

Jah min datter blev syg i lørdags med feber. Hun var bare træt og jah lidt pjevset og spiste intet. Jeg opdagede så søndag at hun havde røde knopper på fødderne. Hun er så blevet rask Idag. Spist som normalt ingen feber og glad og frisk. Men knopperne har bredt sig lidt. De er mest på benene og fødderne. Men hun har også et par enkle i hoved og lidt på arme og mave. De fleste er bare pletter. Men et par af dem er der væske i. Hun klør ikke og jah virker ikke irriteret og de gør ikke ondt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Røde knopper
  • #1   24. jun 2013 Jeg har selv tænkt 3 dages feberen den vare jo de der 2-3 dage og de få røde knopper over kroppen.

  • #2   24. jun 2013 Alm infektion kan sagtens give røde knopper..
    Både Axl og jeg havde det for nylig og hele kroppen


  • #3   24. jun 2013 Tænker også 3 dages feber

  • #4   25. jun 2013 Fuldstændig det samme som her!
    Vi har været til læge en gang og vagtlæge to gange og ingen aner hvad det er.
    Victor havde høj feber fra torsdag aften til mandag formiddag.
    I går spiste han som en hest. Men om aften ville han ikke spise igen og heller ikke her til morgen.
    Jeg så at han havde røde knopper som dem på billedet på mave og i ansigtet.
    Han er konstant ked og sur og jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg sidst fik et lille smil fra ham smiley
    Skriv endelig herinde hvis du finder ud af hvad det er. God bedring smiley


  • #6   25. jun 2013 Jah Isabella er blevet rask igen og er i vuggestue Idag efter og have været helt normal igår smiley så tog kun 2 dage hvis hun ikke spistes noget særligt og intet ville. Og bare var træt. Hun lå på sofaen det meste af tiden uden dynen

Kommentér på:
Røde knopper

Annonce