{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.745 visninger | Oprettet:

frøken bekymret (rigtig øv situation) {{forumTopicSubject}}

jeg advare at det kan godt gå hen og blive lidt langt...

min søn har været på ferie hos hans mormor i efterårsferien og min mor fortæller at han har haft en del ondt i halsen, men ellers været frisk, men onsdag gik han hen og blev sløg og fik 38.5 i feber. da jeg kommer om torsdagen ligger han bare på sofaen helt sløj og har stadig feber og klager over ondt i halsen. jeg bliver enig med min mor om at se tiden an til fredag og tage til egen læge. han har på dette tidspunkt ikke spist eller drukket (andet end få mundfulde vand) siden onsdag. lægen poder og tager infektionstal, podningen er negativ og infektionstallet ikke meget forhøjet og da han selvfølgelig liver op ved lægen er han ikke bekymret. men feberen bliver ved med at stige og hans ansigt og hals hæver han vold brækker sig men kun galde kommer op han klager over hovedpine og er det hele taget forpint, så da jeg tager til vagtlæge tager hun igen podeprøve, stadig negativ, men da han er så hævet i halsen og lugter af betændelse vælger hun pencilinkur, men siger at er han stadig syg på mandag skal han have taget prøve for kysse syge. har lige været inde og læse om kysse syge og han har alle symptomer i stedet for halsbetændelse så synes godt nok at der er lang tid til mandag smiley hvad ville i gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  frøken bekymret (rigtig øv situation)
Kommentér på:
frøken bekymret (rigtig øv situation)

Annonce