{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

Øre-problemer {{forumTopicSubject}}

Sidst W var forkølet fik han også mellemørsbetændelse. Jeg opdagede det ved, at han skreg i vilden sky da jeg trak en bluse over hovedet på ham og senere på aftenen blev han ved med at græde længe i perioder. Men altså ingen feber, pillen ved ørene eller gråd når jeg lagde ham ned.

Nu er han forkølet igen og i søndag aften, nat og mandag morgen havde han igen perioder, hvor han græd længe og hvor jeg ikke kunne trøste ham. Jeg tog til lægen og ganske rigtigt, han havde noget på begge øre igen. Lægen sagde at jeg ikke skulle give penicillin, så længe han ikke var syg (han mente vel feber). Så nu gover jeg ham smertestillende når han er meget ked af det, for så konkluderer jeg at han har ondt. Men jeg ved et jo ikke??Det kan ligeså godt være noget andet galt og så vil jeg jo ikke fylde ham med medicin. Men hvis jeg spørger ham om han har ondt i ørene, peger han på øret, men ved jo ikke om det er fordi det gør ondt eller bare er fordi jeg siger \"øre\". På den anden side \"ved\" jeg jo han må have ondt, da lægen jo konstaterede, at han havde noget på ørene. Hvor længe kan jeg regne med det varer?

Jeg vil prøve, at opsøge en zoneterapeut i det nye år, da det må være bedre end al den medicin og evt dræn. Hans far og 2 søskende har alle været ørebørn og de siger jo det er arveligt, så jeg kan vel næsten regne med at han skal døje med det og have lagt dræn osv. Æv æv.. Håber en zoneterapeut kan forebygge. Nogle der har erfaringer?

Jeg er også begyndt på biostrath men min mor siger, at jeg skal regne med 3 måneder før det har nogen effekt!

Undskyld det blev lidt rodet og langt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øre-problemer
Kommentér på:
Øre-problemer

Annonce