{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.709 visninger | Oprettet:

Måske er det ved at være tæt på nu {{forumTopicSubject}}

Ja som en del af jer har opdaget så har jeg stadig ikke født selvom jeg havde termin i mandags smiley

Har haft ondt i maven, plukveer og andet som kunne tyde på vi kommer tættere og tættere på men intet som direkte viste det... Slimproppen er ikke røget ud så vidt jeg har opdaget, vandet er ikke gået, har ikke tegnblødning ja der er absolut ingen tegn vel... Men jo for idag da jeg kom ind til min moar til spisning fik jeg pludselig menstruationssmerter i både maven og lænden... De kom stille tog til og tog af igen men varede meget længe... I løbet af aftenen blev de stærkere og stærkere de mens lign smerter jeg havde så tænkte at jeg for en sikkerheds skyld hellere måtte tjekke med FG og ringede så derind hvor en meget sød jm tog tlf og jeg forklarede og hun sagde at jeg skulle prøve at komme varmedunk/pude på, evt et varmt bad og så få noget hvile for det var det de kalder opstart til fødsel åbenbart så jeg skulle se at få så meget søvn som mulig og være frisk til hvis fødslen går i gang i løbet af natten...

Så nu må jeg hellere snart se at lukke mine øjne og få noget søvn hvis vi er så heldige at vi er lige opppe over nu smiley

Hvad tror i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske er det ved at være tæt på nu
Kommentér på:
Måske er det ved at være tæt på nu

Annonce