{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

FB... {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
Så blev det min tur til at skrive FB det bliver den korte vertion:)
Kl 15.30 mandag tog vi på sygehuset ville tjekkes for om jeg var i fødsel var på det tidspunkt var jeg 5 cm åben, mine veer var ikke relmæssige så de troede ikke på at jeg var i fødsel.. Kom på fødestuen ved 16tiden kl halv 7 tog de mit vand, 19.50 fik jeg presse veer kl 20.11 var min dreng født, 55 cm lang og 4040 gram... Hele fødslen klarede jeg uden smerte stillende...
Efter han var født blødte jeg meget moderkagen kom ikke ud så tabte halvanden liter blod, den følgene havanden time husker jeg kun i korte glimt... Ved at jeg blev syget en del for neden da han var/er ret stor.. Ved at der var 5 sygeplejsker mm inde på stuen til sidst, fik drop med saltvand og sukkervand..
Tirsdag fik jeg blod da min blodprocent var nede på 5,0 måtte ikke komme ud af sengen før onsdag.. Fik blod om onsdagen.. Først torsdag var jeg rigtig ude af sengen.. Havede problemer med amningen så kom først hjem om lørdagen...
Det har taget lang tid at komme ovenpå igen det først nu jeg er ovenpå.. For mig har det været en blandet følelse at være indlagt, da jeg selv skulle så meget igennem..
Men selve fødslen gik fint, det var først bagefter at det blev lidt kritisk...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FB...
Kommentér på:
FB...

Annonce