{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.662 visninger | Oprettet:

så blev det min tur :) {{forumTopicSubject}}

fødte ´min dejlige dreng tirsdag d 17 feb og gik hele 14 dage over termin,, viile lige skrive hvordan det gik :=)

kl 04.02 vågnede jeg og synes jeg havde smerter og tænkte om det var veer eller hvad ej venter lige en time tænkte jeg, de kom ikke helt reltmæssige men ku mærke nu var det altså nu så jeg sagde til kæresten at vi nok sku tænke på at køre af sted om ikke så længe,, jeg ringede ind til fg kl 05.30 og vi aftalte jeg lige ku nå i bad smiley
´kl halv syv stod vi så på fg og en jm ville kigge til mig og mærkede så efter hvor åben jeg var så kiggede hun op på mig og sagde jeg måtte være suberføder for var allerede otte cm åben og så begyndte tankerne lige pluslig troede jo kun et par cm.
men hun ville gøre en fødestue klar, jeg kom derind og vi snakkede så sku hun tage mit vand, der hun så gjorde det kiggede hun op og sagde at han desværre vendte med numsen nedaf, og så vidste jeg med det samme at jeg sku havde kejsernit så jeg kom hurtig ind på en anden stue ,, og så kl 08. 50 var han ude :=)

han var en stor dreng på 4520 og 50 cm
så min jm må havde taget en del fejl får hun sagde 3600 smiley

det var lige min beskrivelse smiley

og vi kom hjem i lørdags smiley

og lige en ting til jeg mangler drenge navne ? så hvis i har nogle søde og sjældne navne må i gerne skrive dem smiley

med venlig hilsen debbie og bette manden jeg opretter ham om ikke så længe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så blev det min tur :)
Kommentér på:
så blev det min tur :)

Annonce