{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Så er termins dagen nået :) {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder så har jeg termin idag . men. det ved lillepigen åbenbart ikk smiley Det er nu helt vildt at tænke på at det allerede er ved at være tid... Der er godt ingen tegn på at det er lige om hjørnet men man kan jo aldrig vide , har haft sådan lidt småveer (mest om aftenen) i løbet af den sidste uges tid .. Slimproppen er i røget , ihvertfald ikk af hvad jeg har observeret ... Nu kommer "skrækken" for at gå langt over tid nærmere synes jeg ... Hvordan havde i der gik over tid det mht til at skulle sættes igang ? Det er det jeg er mest nervøs for ... Jeg vil så gerne selv have at det går igang uden "hjælp" ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er termins dagen nået :)
  • #1   9. maj 2009 Jeg var overbevist om at jeg skulle sættes igang, da der heller ikk var det mindste tegn på at damen ville ud på terminsdagen.. Så jeg sagde til folk, i kan tage det roligt, der går ihvertfald lige 14dage endnu... Og så om morgenen 4 dage efter terminsdato, vågnede jeg op med plukveer, og om aftenen var hun der.. hehe

• #2   9. maj 2009 jeg har termin på tirsdag..

Har en del plukveer, og tror måske slimproppen røg i for gårs, men er ikke helt sikker, eller om jeg bare havde meget udflåd den dag..

Jeg har sagt til hende hun skal komme i morgen på morsdag/min farfars fødselsdag, så må vi se om hun hører efter smiley

• #3   9. maj 2009 5 dage over min termins dag, fik jeg plukveer ved en femtiden om morgen, og kl. 16,03 var han ude...

Jeg var også sikker på at jeg ville gå 14 dage over, men jeg tænkte ikke så meget over det med at blive sat igang...

• #4   9. maj 2009 åhh blir spændende om der sker noget i løbet af dagen smiley

• #5   9. maj 2009 jaa jeg håber ..

• #6   9. maj 2009 Kunne være fedt hvis du fødte imorgen.. der er det nemlig mors dag smiley

• #7   9. maj 2009 Jaa det kunne faktisk være meget sjovt smiley det ville os passe mig helt fint ...

• #8   9. maj 2009 Det kan jeg godt forstå smiley

• #9   9. maj 2009 Jeg gik 14 dage over tid og blev sat i gang. Det er slet ikke noget at man skal være bange for, man får en pille lagt op i skeden på størrelse med de køresyge piller man fik da man var lille. Det er slet ikke sådan nogle store torpedoformede nogen som jeg troede.

vilel også gerne have gået i gang af mig selv, er lidt ærgret over det for ville gerne have oplevet det ske hvor jeg skulle vække kæresten eller ringe ham hjem fra job -det var egentlig det jeg havde glædet mig til. At høre hans reaktion på at det var NU.
    Men egentlig er der ikke noget skræmmende over at blive sat i gang. Man ligger bare og spiser medistermad med rødkål XD eller læser lidt.
    Så kommer der en ind og ligger pillen op og så skal man lige have kørt en kurve og så kan man tage hjem hvis man vil og vente på at man begynder at få veer.

og så foregår det jo så bare som en normal fødsel, de giver bare en veer nu når nu kroppen ikke selv har tænkt sig det.

det gode ved at blive sat i gang hvis vi skal slå skrækken ihjel er jo så at man ikke vågner 2 timer efter man er faldet i søvn, man står op og er udhvilet og kan pakke taske i ro og mag og tage derind med kæresten mens man snakker forløbet igennem med et smil på læben eller griner uden at man har vildt ondt og har glemt 117 ting i farten. Der er tid til at nå det hele og være klar og sikker. Tage taskerne og vide at NU er det NU og man kommer ikke hjem uden baby. Så kan man pakke i ro og mag og tage derind, og så holder de skarpt øje med en hele tiden og man får kørt kurve så man opdager hvis nu hjertelyden begynder at blive uregelmæssig. Hvis man skulel vente derhjemme til der var 3-5 min. mellem veerne kunne det være frustrerende. Her var jeg på sygehuset hele tiden, så de opdagede da der var noget galt derinde og sendte mig til kejsersnit.

havde jeg gået i gang selv og skulle vente hjemme havde de måske slet ikke opdaget det, og så ved jeg ikke om der ville have været sket hende noget så på det punkt er jeg glad for at jeg skulle sættes i gang så jeg var derinde og fik kørt kurve hele tiden så der blev holdt øje med baby

• #10   9. maj 2009 Ja kan godt se hvad du mener .. Men tror mere at det er det der med at man går og er spændt på hvornår der sker noget ... Jeg glæder mig o helt vildt til at se hvad kæresten siger når det hele går igang smiley Og hvordan jeg selv reagere ...

• #11   9. maj 2009 det er også det der er det værste ved at blive sat i gang -at man ikke oplever dét. det var også det jeg glædede mig mest til og det er ret ærgeligt at jeg gik glip af det synes jeg.

men rolig nu, chancen er heldigvis lille. Det er kun 5% der når så langt smiley

• #12   9. maj 2009 Jaa heldigvis smiley

Kommentér på:
Så er termins dagen nået :)

Annonce