{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Så har jeg født!!! :) {{forumTopicSubject}}

Hej piger...

Så komFrederikke til verden! Onsdag den 13/5 klokken 19.02....
Sikken en oplevelse...

Grundet overdreven vand i kroppen blev jeg sat igang to uger for tidligt for at lette min krop.
Torsdag d 7/5 var jeg til samtale med lægen på OUH for hvordan det skulle foregå. Der blev aftalt at jeg skulle møde mandag den 11/5 til igangsætning....men inden jeg var gået ud af døren ville hun gerne lige lave en hindeløsning i håb om at fødslen ville gå igang af sig selv weekenden over... uHHHH det var spændende, men intet skete i weekenden, total anstrengende fro hvor ville vi bare gerne have hende til verden nu!!!
Mandag mødte vi forventningsfulde op på svangreamb. på OUH for nu skulle vi have en baby smiley
Missionen var at jeg skulle have lagt en stikpille op som skulle modne min livmoderhals indtil jeg var min 2 cm åben så de kunne tage vandet.
Jeg fik lagt piller morgen og aften mandag og tirsdag uden gevinst!!! Heldigvis havde jeg voldsomme plukveer natten til onsdag så troede onsdag morgen at nu måtte der da være gevinst! meeeen jordemoderen ville godt lige lægge en sidste pille op onsdag morgen til stor skuffelse for nu var tålmodigheden der ikke længere....
I løbet af dagen havde jeg sindsyge plukveer og da vi mødte ind onsdag eftermiddag vare der gevinst... Vi kom på fødegangen hvor de tog vandet klokken 16.30 og klokken 19.02 kom vores lille vidunder til verden!

Det var det største jeg har prøvet endnu og den bedste oplevelse... Jeg nåede ikke at få nogen smertelindring men det betød ingenting.

Oven på den graviditet jeg har haft vil jeg hellere føde end at være gravid...

Sorry det lange indlæg men blev lige grebet af skrivningen smiley

God aften til alle og jer der skal føde, glæd jer det er så stort!!!

KH KAtrine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så har jeg født!!! :)
Kommentér på:
Så har jeg født!!! :)

Annonce