{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Så blev det vores tur :o) {{forumTopicSubject}}

Så kom hun endelig til verden :o)

Startede med at få veer onsdag aften lige på termins dagen, de var meget svingende, og ikke særlig kraftige.. hen mod natten blev de mere stabile og kom ca hver 5-6min.. Ringede på FG de sage til mig at jeg bare skulle se om jeg ikke kunne få noget søvn, og så ringe igen når der var under 5min i mellem.. Faldt i søvn omkring kl 6,30 og da jeg vågnede igen kl 9,30 var mine veer næsten væk, resten a dagen svingede det meget hvornår de kom, så gik der 15min i mellem, så 5min, og negen gange op til 30min.. Ringede igen på FG kl 18 for sys det var underligt at der var så meget forskel på dem, jeg kom der ud og de undersøgte mig både ude og inde, der var stadig 1,5cm tilbage a livmorhalsen, og havde lige knap åbnet min 1cm.. Så kl 21 kørte vi hjem fra FG, vi kørte hjem til mine svigerforældre for der var vores datter. Der kom stadig ikke mere gov i de veer, så vi kørte hjem til os selv da klokken var 23,50ca..
Vi skulle lige forbi tanken på vej hjem, havde måske en ve under turen, så det var jo ikke noget at håbe hurra for :o)
Kl 00,15 var vi ca hjemme, havde kun lige fået mig lagt på sofaen, så fik jeg en vee, en kraftig en.. og en mere, og en mere.. de kom simpelhen så hurtigt, der var kun 3min i mellem dem, sage til jesper at han skulle ringe på FG, for det gik bare stærkt og de gjorde monster ondt.. Han ringede så, og vi pakkede bilen, kørte hjemme fra kl 01,20, parkerede bilen på sygehuset kl 01,42, kom op fik en stur skiftede tøj, og så lå jeg på sengen og havde åbnet mig 10cm..
Min svigermor skulle med til fødslen, hun nåede lige at komme, ca 10min før den lille var ude..
Hun blev født kl 02,31.. Ca 40min efter vi var ankommet på stuen, så det var bare en turbo fødsel..
men vi har det godt alle sammen.. Hun vejede 3014g og var 50cm, så det var en fin str..
Og jeg havde ikke fået en eneste skramme forneden :o) Jordmoderen sage os til mig at jeg bare var en super føder..
Kl 05,45 pakkede vi bilen og kørte hjem.. Og lille pigen har bare sover siden vi kom hjem.. Hun er bare så super skøn..
Nu glæder jeg mig bare til at få nicoline hjem, så vi kan være sammen alle sammen..

Ligger lige nogen billeder ind a vores lille vidunder :o)


Hov det blev vist lidt langt, men håber i vil læse det alligevel :o)
Godt være at der er et par stave fejl osv, men er os træt :o) Hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev det vores tur :o)
Kommentér på:
Så blev det vores tur :o)

Annonce