{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

Så er Emma kommet til verden:-) {{forumTopicSubject}}

Ja så er min lille prinsesse kommet til verden! Jeg er så lykkelig:-)
Torsdag aften er jeg ude og spise med svigermor og svigerfar, de har bryllupsdag og jeg kan godt mærke maven strammer lidt, men tænker ikke så meget over det. (havde været i haven hele formiddagen) Vi kommer hjem halv tolv og da vi så går i seng og jeg vender mig om for at kysse kæresten godnat, kan jeg mærke vandet går! Ikke noget splask eller noget, jeg klemmer benene sammen og får humpet ud på toilettet hvor det så løber ud.
Jeg går ind og siger til kæresten at mit vand er gået og han panikker lidt, der er jo tolv dage tolv termin endnu!
Jeg ringer op til fødegangen og de siger jeg bare skal lægge mig ned og få noget søvn, så det gør jeg. Jeg sover halanden time og vågner så ved at veerne er gået igang. De er ikke så smertefulde så jeg prøver at blive liggende og slappe lidt af.
De tager hurtigt til og jeg tager tid mellem dem, kun fire min fra starten, men tænker stadig at jeg da er i god tid:-)
Da klokken bliver seks, kan jg næsten ikk holde det ud mere! Jeg får smidt kæresten ud af sengen og han går i gang med at pakke en taske til mig for det har jeg ikke lige fået gjort. Jeg ringer så igen på fødegangen og siger at jeg gerne snart vil have lov at komme derop og kan tydeligt hører på jordmoderen at hun mener jeg er hysterisk! (har os ringet derop fem gange i alt, hi hi)
Nå men jeg får af vide jeg lige kan tage et bad og lidt morgenmad og så ellers komme derop.
Vi venter med at kører derop, til klokken er halv ni og der er kun 2 min mellem veerne og de vare ca 25 sek. hver. har fået af vide de sku vare et helt minut før man er ved at være igang og jeg tænker bare at et helt minut med disse veer så dør jeg simpelthen!
Jeg ankommer lidt i ni og går ellers derindad, meget langsomt og med noget besvær, og puster det bedste jeg kan under veerne. Vi kommer ned på fødegange og jeg kan ikke se nogle læger, men jeg står der og pruster og så kommer der en ud til mig. Hun havde hørt mig komme. hi hi
Nå men jeg kommer ind på briksen og hun undersøger mig og finder du af at jeg er helt udvidet, ergo, mit barn kommer lige om lidt!
Ind kommer min veninde som er helt forvirret for hun regner jo os med der går noget tid endnu, men hun ville gerne være med og har lovet at tage billeder.
Ja og så begyndte mine presseveer og 5 pres senere er hun ude!
Vi ankom lidt i ni og Emma er født 10.03.
Godt jeg ikk ventede derhjemme som jeg var blevet rådet til. Nogle gange skal man altså lytte til sin krop i stedet for jordmoderen. he he
Vi har nu været hjemme i to dage og det går fint!
Er så glad for min lille prinsesse at det ikk kan beskrives! Hun er den dejligste pige i hele verden!

Knus Line, Lasse og Baby-Emma


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er Emma kommet til verden:-)
Kommentér på:
Så er Emma kommet til verden:-)

Annonce