{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Så har jeg født :-D {{forumTopicSubject}}

Blev sat igang fredag den 11. sep. uden held, så skulle jeg komme igen lørdag morgen og blive sat igang igen denne gang også uden held, og skulle så komme og blive tjekket kl 15.
Da vi kom kl 15. var der stadig ikke gang i noget, så vi besluttede os for at tage til bryllup, vi tog så fra sygehuset kl. 16 og til bryllup.
Kl. 17.15 fik jeg pludselig ondt i maven og meget svimmel, og mine ben rystede, vi besluttede os for at tage hjem fra brylluppet, fordi jeg havde det så dårligt. På vej ud i bilen kunne jeg næsten ikke stå på mine ben, så kæresten ringede til Fg. de ville gerne lige se mig. Jeg kom så derop, og blev tjekket, havde ikke veer, men de syns jeg skulle ligge mih oh hvile deroppe. Kl 20.00 var der JM skift, og stadig ingen veer registreret.
Kl. 20.15 blev den første vee målt, og de tjekkede der var ingen livmorhals tilbage, men var ikke mere end 1 cm åben, kl. 20.45 fik jeg det rigtig dårligt og kastede op over alt. - og havde simpelthen det som om jeg skulle på toilettet. JM tjekkede så og vupti 10 cm åben, så tror da fan jeg havde det dårligt og ondt! - Tog fusen på Jm, hun havde ikke regnet med det gik så stærkt, så nåede ikke ind på en fødestue. Vandet var ikke gået da jeg begyndte at få presse veer kl 20.55, så de tog vandet.

kl. 21.41 blev vores lille pige så født, gik slet ikke i stykker, og havde det bare så godt bagefter. Det var fedt at det ikke skulle være flere timer med smerter, og at man tog fusen på Jm det var super fedt. Desværre nåede kæresten ikke ned efter kameraet, så vi har ingen billeder fra fødslen, vi havde ikke troede det ville komme til at gå så stærkt, havde vi vidst det havde vi taget tasken med op med det samme..

Lillepigen vejede 3570g og 52 cm.

Nu vil jeg ud og nyde vores dejlige datter.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så har jeg født :-D
Kommentér på:
Så har jeg født :-D

Annonce