{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

Kan det passe?? (Kolding sygehus) {{forumTopicSubject}}

Hej piger :0)
Jeg håber meget at der er nogen herinde der kan hjæpe mig, for jeg er lidt forvirret her..
Jeg har netop været hos jm idag, og fik at vide at mit ønske om at føde i vand, ikke kan kombineres med en pudendusblokade, eller lattergas (faktisk sagde jm at de slet ikke bruger lattergas i kolding mere :`0( )
Jeg har bare forhørt mig en del både herinde, og på andre sites, og har fået at vide af flere, at de har fået både lattergas, og er også stødt på et par stykker som skulle ha fået en pudendus, selvom de har været i vand..
Er det mig der er helt gal på den, og kan jeg bare skyde en hvid pil efter disse ønsker som jeg har til min fødsel??
Udover det, fik jeg at vide at vores prinsesse står fast nu, og vejer 2700gr.. De ville lige holde lidt øje med hendes vægt, men ellers var alt perfekt, så det er SKØNT ..
Håber meget nogen kan hjælpe mig med mine spørgsmål, ellers skal jeg jo lige ha fundet ud af om jeg vil i vand eller ej :0/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det passe?? (Kolding sygehus)
  • #1   3. nov 2009 nu skal jeg ikke kunnet udtale mig om Kolding sygehus da jeg selv bor i næstved...

men ved at det er over 2 år siden at lattergassen blev afskaffet i næstved da det ikke var synderligt sundt for jm og alle andre at arbejde i gassen....

jeg ville gerne have været i vand og have lattergas men det kunne jeg jo så af gode grunde ikke, men synes ikke du skal fravælge vandet "bare" fordi du ikke kan få de andre ting, vandet var simpelthen himlen for mig, jeg elskede at ligge nede i vandet og tør ikke tænke på hvor ondt jeg ville have haft hvis ikke jeg lå dernede...

og jeg skal helt sikkert i vand igen når jeg skal føde her til sommer

• #2   3. nov 2009 hejsa..

nu ved jeg ikke lige nøjagtig hvad er pudendusblokade er...?? men jeg har lige født mit andet barn og da ville jge gerne have været i vand men det kunne jeg ikke komme da jeg fik lagt en epiduralblokade.. begrundelsen fik jeg desværre aldrig..

• #3   3. nov 2009 camilla M: grunden til at du ik måtte komme i vand er jo at har havde slande i ryggen med smertelindring og det kan det ikk tåle smiley

• #4   3. nov 2009 Vandet i sig selv er en kæmpe smertelindring så brug endeligt det, i det omfang det er muligt : )
    Min datter er født i vand uden brug af anden smertestillende, og det var bare skønt : )

• #5   3. nov 2009 Har født i kolding to gange.. har heller ikk fået lattergas, så måske som en skriver, at det slet ikk bliver brugt mere..

jeg har heller ikk tjek på, hvad en pudendusblokade er??:-)

ellers havde jeg to meget positive oplevelser i Kolding, må jeg sige..

• #6   3. nov 2009 Søgte lige på pudendus, nu erindrer jeg, hvad det er.. tænker ikk, den kan kombineres med vand, for hvis du er i badekar, hvordan skulle de så få den lagt???

Prøv da med badekar og se, om det kunne være noget for dig og så tag den derfra.. synes, det inden fødslen er utroligt svært at sige, hvad der kan være godt for en.. jeg fik bistik under første fødsel, fordi mine smerter var værst i ryggen mellem veerne, det hjalp på det.. er det et andet sted, man mest har ondt, er det måske en anden type smertelindring, der skal til..:-)

• #8   3. nov 2009 Herning bruger ej heller lattergas : )

• #9   3. nov 2009 Det skader ikke at ringe til kolding og spørge dem om en masse. De plejer at være søde nok at svare på spørgsmål i telefonen.

Kommentér på:
Kan det passe?? (Kolding sygehus)

Annonce