{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

Min FB.. Nyd den... :D Laaaaang {{forumTopicSubject}}

Ja det hele startede natten til søndag den 22/11, var på wc kl 04:00 for og tisse og så der at der var blod i mit udflåd, ringede så til FG og snakkede med dem ( har jo ikke prøvet det før, så blev lidt nervøs ) men de mente jeg skulle slappe helt af, for der ville nok gå endnu en uge inden jeg fik veer, det var normalen for førstegangs fødende sagde de.. Nå lagde mig så til og sove igen, men vågnede så 07:30 med meget uregelmæssige veer, der var mellem 8 - 21 min imellem hver, og omkring middagstíd var de igen gået i sig selv. Men det ville vi ikke finde os i, så vi gik en laaaaang tur og hold da op det satte dem igang igen,. Kl 18:45 ringede vi til Fg igen da der nu kun var 4 - 5 min imellem dem og havde der været i omkring en times tid, de mente vi skulle komme ind og blive kigget på, men vi skulle indstille os på og komme hjem igen, da jeg højst sandsynligt kun havde åbnet mig 1 cm. Ok tænker vi, så tager vi det med også, ankommer til FG kl 19:30 og blir tjekket, og sørme om jeg ikke havde åbnet mig 5 cm, så vi blev indlagt, de kørte ctg på mig, og ud fra det blev de enige om og tage vandet da hun ikke var aktiv nok, fostervandet var grønt så de satte en elektrode på hendes hoved.
Kl 22:00 blev der lavet status over mine veer og intet havde forandret sig, de var stadig uregelmæssige, så fik lagt et ve drop, kl 23:20 fik jeg lagt epidural blokade da der var godt gang i veerne og fik så skruet op for styrken på mit ve drop, kl 01:45 blev der igen skruet op for det, og så gik det ski stærkt, fik presseveer kl 02:30 og var bare så træt at de var bange for at jeg besvimede imellem veerne, men klarede det da med god hjælp fra min dejlige mand,

Da hovedet var ude havde jeg håbet på en lille pause, men de råber pludseligt at NU SKAL jeg bare presse alt hva jeg kunne, for hun havde navlesnoren rundt om halsen og var helt grå i huden, blev skide bange og pressede alt hvad jeg kunne, og kl 03:08 kom hun til verden, Hold op hun var smuk, godt indsmurt i blod og fosterfedt, men hun var i live og hun var vores. Så på termins dagen den 23 November blev jeg mor.
Fik 8 små sting så det var ikke galt..

Håber ikke jeg har keder jer alt for meget med min laaange beskrivelse..

Knus Maria og datter

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min FB.. Nyd den... :D Laaaaang
Kommentér på:
Min FB.. Nyd den... :D Laaaaang

Annonce