{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pusletasken ved fødsel
  • #1   1. jan 2010 husk ammebh ;o) det glemte jeg at få købt, og kom enda afsted uden bh, så jeg måtte undvære bh, fra lørdag aften da vi tog derind og til mandag formiddag da vi tog hjem ;o) heldigvis faldt mælken først til om tirsdagen så det gik, men jeg var rigtigt ræt af jeg ikke havde en..

  • #2   1. jan 2010 Nu ved man jo aldrig hvor længe man skal ligge der, så ville anbefale noget læse stof og sådan.
    Jeg lå selv over en uge på neo, så der skla man havde tiden til at gå når baby sover..
    Jeg glemte ammeinlæg det var træsl da min mælk bare stod ud, ja undskyld men gjorde den....


  • #3   1. jan 2010 Varme sokker.
    Ammeindlæg.
    Læbepomade.
    Løst men behageligt tøj.


  • #4   1. jan 2010 kiks, chokolade riskiks et eller andet til lige at spise.. Nok mest for mandens skyld (ham tænker de ik rigtig på derinde smiley Jeg var ikke sulten, men vi var på fødegangen i 13 timer og manden var ved at spise jordemoderen til sidst fordi han var sulten smiley han fik 2 skiver knækbrød derinde og kiosken var lukket, så det var ikke optimalt.. næste gang medbringer jeg køleskab smiley

Kommentér på:
pusletasken ved fødsel

Annonce